برگزاری مسابقه پویش عکاسی «خانواده من در قاب انقلاب» در کانون «منتظران ظهور» کازرون

برگزاری مسابقه پویش عکاسی «خانواده من در قاب انقلاب» در کانون «منتظران ظهور» کازرون

تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
مسابقه پویش عکاسی «خانواده من در قاب انقلاب» ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون برگزار می شود.

محمدجعفر شفیعی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور گسترده مردم بیانگر قدرت روزافزون انقلاب و نظام بود و این حضور نشان داد که انقلاب اسلامی به پشتوانه و قدرت مردم حرکت رو به رشد خود را ادامه می دهد و دشمنان انقلاب و نظام نمی توانند به اهدافشان برای ضربه زدن به نظام برسند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون، محورهای مسابقه پویش عکاسی «خانواده من در قاب انقلاب» را شوق حضور، کودکان و انقلاب، عهد با آرمان های انقلاب و انقلاب و مردم دانست و افزود: شرکت در این مسابقه پویش عکاسی برای اهالی مسجد و عموم علاقه مندان آزاد است.

وی با اشاره به اینکه هر خانواده می تواند حداکثر سه قطعه عکس برای شرکت در مسابقه ارسال کند، خاطر نشان کرد: عکس برداری با تلفن همراه و دوربین عکاسی در این مسابقه مانعی ندارد.

شفیعی با بیان اینکه عکس ها باید با فرمت JPG یا TIF و با حجم کمتر از ۸۰۰ کیلو بایت باشند، تصریح کرد: شرکت کنندگان به همراه آثار نام و نام خانوادگی، سن، تحصیلات، شماره تلفن همراه را به جی میل کانون به نشانی montazerankazeroon@gmail.com  ارسال کنند.

وی گفت: تنها عکس هایی داوری خواهد شد که با ابزار گرافیکی بر روی آنها دخل و تصرفی نشده و فاقد لگو و نوشته و تاریخ باشد.

وی، آخرین مهلت ارسال آثار را 30 بهمن ماه 1401 اعلام کرد و بیان داشت: اعلام نتایج و اهداء جوایز ۱۷ اسفندماه همزمان با میلاد با سعادت حضرت قائم (عج‌)‌ در مسجد الزهرا (س) کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون انجام می شود و به 10 اثر برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

پایان پیام/ 130