جشن‌ مبعث در مسجد جامع شاندرمن برگزار شد

جشن‌ مبعث در مسجد جامع شاندرمن برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
حجت‌الاسلام فنایی گفت: جشن‌ مبعث حضرت‌ رسول ‌اکرم‌(ص) همراه با محفل انس با قرآن در مسجد جامع شاندرمن برگزار شد.

حجت‌الاسلام عبدالحسین فنایی- امام جماعت مسجد جامع شاندرمن- در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با تبریک سالروز بعثت پیامبر(ص) اظهارکرد: عید مبعث یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان و دارای ارزش و اهمیت ویژه‌ای است.

 

وی با بیان اینکه باید از فرصت عید مبعث برای آشناسازی جوانان با اهداف رسالت بهره برد، افزود: بعثت پیغمبر اسلام حساس‌‌ترین فراز تاریخ درخشان اسلام است که سرآغاز راهی شد تا انسان از شرک، بی عدالتی، تبعیض، جهل و فساد بیرون آید و به سوی توحید، معنویت، عدالت و کرامت حرکت کند.

 

امام جماعت مسجد جامع شاندرمن بعثت را سرآغاز هدایت بشر به سوی کاملترین دین‌ها دانست و گفت: پیامبر مکرم اسلام اسوه‌ای ایده‌ال برای زندگی‌ سراسر خوشبختی است.

 

حجت‌الاسلام فنایی با بیان اینکه همزمان با شب بعثت پیامبر(ص) جشن مبعث در مسجد جامع شاندرمن برگزار شد، تصریح کرد: حجت‌الاسلام سیدهادی موسوی امام جمعه ماسال به عنوان سخنران و کربلایی عباس بابایی به عنوان مولودی‌خوان این مراسم بودند.

 

وی با بیان انیکه این مراسم همراه با تلاوت مجلسی قرآن کریم توسط استاد روشنی بود خاطرنشان کرد: این جشن شب گذشته(جمعه، 28بهمن) بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار شد.

پایان پیام/ 526