استمرار نهضت ملاقات مردمی در مساجد به میزبانی مسجد جامع سیدالشهدا(ع)

استمرار نهضت ملاقات مردمی در مساجد به میزبانی مسجد جامع سیدالشهدا(ع)

تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
نهضت ملاقات مردمی مسجدمحور با حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران در مسجد جامع سیدالشهدا(ع) در محله تهرانپارس شرقی برگزار شد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون‌های مساجد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در این دیدار که سیدمحمد آقامیری، عضو شورای اسلامی شهر تهران، علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه۴ و جمعی از مدیران شهری حضور داشتند؛ شهروندان مشکلات و مطالبات خود را از نزدیک با مدیران شهرشان مطرح کردند.

 

در این دیدار، سیدمحمد آقامیری درباره نهضت ملاقات‌های مردمی مسجدمحور، گفت: در نشست‌های نهضت مردمی ملاقات مسجدمحور، با مراجعه به مساجد از نزدیک پای درد دل مردم می نشینیم و حرف آنها را شنیده و معتقدیم با گفت‌وگو  و همدردی بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

 

او گفت: ما مشکلات شهروندان را می شنویم، پی‌گیری می‌کنیم و موضوعات و دغدغه‌های مردم را از مدیریت شهری مطالبه می‌کنیم.

 

در  ادامه این نشست «کمالی زاده»، شهردار منطقه ۴ گفت: رسیدگی به مطالبات مردمی اصلی ترین وظیفه مدیریت شهری است و هدف غایی رضایت و آسایش آنهاست.

 

شهردار منطقه ۴  با بیان اینکه رسیدگی به گرفتاری های  مردم در محلات کم برخوردار منطقه در اولویت قرار دارد، افزود: برای رسیدگی به مشکلات شهروندان محلات کم برخوردار منطقه در اولویت قرار داشته و رفع مشکلات عمرانی، ترافیکی و فرهنگی با همکاری حوزه های مربوطه اجرا خواهد شد و کاستی ها و کمبودهای موجود در محله های کم برخوردار با اجرای پروژه های کوچک مقیاس جبران می شود.

 

در انتهای این دیدار مردمی مسجد محور، مقرر شد تا موضوعات مطرح‌شده برای ثبت و پی‌گیری اداری توسط اداره روابط عمومی جمع‌آوری و اقدامات جاری اجرا شود.

 

پایان پیام/ 40