برتری کانون ‌«دوستان آسمانی» جهرم در رویداد ملی «اتم»

برتری کانون ‌«دوستان آسمانی» جهرم در رویداد ملی «اتم»

تاریخ انتشار : ۳ اسفند ۱۴۰۱
گواهیان گفت: کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم با موفقیت در بخش استانی رویداد ملی «اتم» به بخش نهایی آن صعود کرد.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس،گفت: رویداد «اتم» که مخفف الگوها و تجربه‌ های موفق مردمی است، با هدف شناسایی الگوهای نوآورانه و تجربه‌های موفق مردمی منجر به حل مسائل بخشی از جامعه، برگزار شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به حضور این کانون در مرحله استانی رویداد «اتم» افزود: مجموعه این کانون فرهنگی هنری به عنوان الگوی موفق در حوزه تربیتی برگزیده مرحله استانی شده است و برای انتخاب در مرحله کشوری هفته پیش در شیراز به رقابت پرداخت.

 

وی بیان کرد: ترویج مشارکت مردمی، ایجاد انگیزه و خودباوری از اهداف مهم این رویداد است و در این برنامه تمام افراد و گروه‌هایی که موفق به حل مسئله یا مشکل در هر زمینه‌ای از قبیل سبک زندگی، سلامت‌ و تفریح، آموزش مطالبات اجتماعی، کسب‌وکار، خدمات شهری، محیط زیست، خیریه، گردشگری، کشاورزی، پزشکی و هر حوزه‌ دیگری در سطح خانواده، محله، شهر یا کشور با مشارکت دیگران و به‌ شیوه‌ای خلاقانه‌ شوند، می‌توانند حضور یابند.

 

گواهیان با اشاره به حضور ۳۴ گروه در رویداد اتم استان فارس عنوان کرد: با پالایش های صورت گرفته از سوی دبیرخانه رویداد، ۱۲ اتم  به ارائه تجربیات و فعالیت های خود در حضور مردم و داوران پرداختند که در پایان سه اتم به انتخاب داوران بومی استان فارس انتخاب شده تا به مرحله کشوری بروند.

 

وی با اشاره به حضور کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» در مرحله بعدی این رویداد عنوان کرد: نفرات انتخاب شده در مرحله استانی در مرحله کشوری نیز ارائه دارند تا سه نخبه اتمی کشور انتخاب شوند.

 

به گزارش شبستان، هدف اتم شناسایی ایده ها، افراد ایده پرداز و توانمند، تکثیر ایده‌ها و الگو گرفتن از ایده ها برای سایر مناطق است؛‌اقدامات و فعالیت های اتم ها تجربه نگاری شده و در صورت لزوم حمایت هایی از آن صورت خواهد گرفت.

 

رویداد ملی اتم به همت ستاد پیشرفت منطقه ای ذیل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و  با حمایت وزارت ورزش و جوانان  در استان های کشور برگزار می شود.

 

پایان پیام/ 691