اقلام ورزشی در میان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اروند توزیع شد

اقلام ورزشی در میان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اروند توزیع شد

تاریخ انتشار : ۴ اسفند ۱۴۰۱
قانعیان از از توزیع اقلام ورزشی بین کانون‌های فرهنگی وهنری مساجد آبادان و خرمشهر خبر داد و گفت: این اقلام به ارزش ۹۵۰ میلیون ریال و با مشارکت معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند در میان ۲۹ کانون آبادان و خرمشهر توزیع شد.

حسین قانعیان عصر امروز (پنج شنبه ۴ اسفندماه) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان خوزستان از توزیع اقلام ورزشی رر میان کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند خبر داد و اظهار کرد: این اقلام به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در میان کانون های فعال سطح شهرستان های آبادان و خرمشهر تهیه و توزیع شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی  هنری مساجد اروند، ارزش ریالی این اقلام را ۹۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این اقلام شامل میز پینگ پنگ، راکت، توپ فوتبال، توب والیبال و البسه ورزشی بود که با مشارکت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقهورزشی آزا:د اروند تهیه و در میان ۲۹ کانون فرهنگ اقلام ی هنری مساجد آبادان و خرمشهر توزیع شد.

وی تصریح کرد: همچنین در راستای رسیدگی به مشکلات موجود و ارتقاء سطح کیفی کانون‌های مساجد شهرستان های آبادان و خرمشهر، نشستی با مدیران این کانون‌ها برگزار کردیم تا نسبت به رفع معضلات اقدامات اساسی صورت بپذیرد. 

قانعیان با بیان اینکه این نشست به میزبانی کانون فرهنگی هنری «بیت الزهرا» مسجد حضرت معصومه(س) آبادان، برگزار شد، یاد آور شد: موضوعاتی نظیر ایجاد تعامل و ارتباط میان مدیران کانون ها در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

وی بیان کرد: برخی از این کانون‌ها در قسمت ثبت گزارش فعالیت خود با مشکلاتی مواجه بودند که این موضوع برای رسیدگی در دستور کار قرار گرفت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند، در ادامه اضافه کرد: در این نشست هر یک از مدیران مسئول کانون های مساجد با تأکید بر استمرار این قبیل نشست‌ها، خواستار توجه بیشتر به ظرفیت کانون‌های مساجد در حوزه های فرهنگی و هنری، منطقه شدند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین سامانه بچه‌های مسجد راه اندازی شده تا بر اساس آن، فعالیت کانون‌های فرهنگی مساجد در آن به ثبت برسد.

پایان پیام/ 660