بیش از ۶۰ قاری در شهرستان فومن ساماندهی شده‌اند

بیش از ۶۰ قاری در شهرستان فومن ساماندهی شده‌اند

تاریخ انتشار : ۶ اسفند ۱۴۰۱
نیک‌انجام گفت: بیش از ۶۰ قاری در سطح شهرستان فومن ساماندهی شده‌اند که در طول سال با حضور این قاریان محافل قرآنی با شکوهی برگزار می‌شود.

یوسف نیک‌انجام -رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن- در حاشیه برگزاری محفل قرآنی شعبانیه که (شب گذشته، ۵ اسفند) در مسجد پیامبر اعظم(ص) فومن برگزار شد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهار کرد: برپایی محافل قرآنی شعبانیه یکی از رویدادهای خوبی است که طبق ابلاغیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ایام مبارک شعبانیه در سطح شهرستان ها در حال انجام آن است.

 

وی با بیان اینکه محفل انس با قرآن شب گذشته(جمعه، 5 اسفند) در مسجد پیامبر اعظم(ص) فومن برگزار شد افزود: وحید خزایی، تبسم چهره و سیدابراهیم خامسی از قاریان برتر بین‌المللی و کشوری در این محفل اقدام به قرائت قرآن کردند.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با اشاره به اینکه این محفل با حضور مدیران استانی، شهرستانی و عموم مردم برگزار شد گفت: هدف از برگزاری محافل انس با قرآن علاوه بر گرامیداشت اعیاد شعبانیه، ترویج فرهنگ قرآنی و توجه به آیات الهی و تقویت باورهای دینی در بین مردم  و به خصوص نسل جوان و نوجوان جامعه است.

 

نیک انجام با اشاره به فعالیت‌های قرآنی در شهرستان فومن تصریح کرد: برگزاری آیین 30 روز با قرآن در ایام ماه مبارک رمضان با سابقه 27 ساله نمونه‌ای از فعالیت های قرآنی این شهرستان است.

 

وی با بیان اینکه موسسه قرآنی زیر نظر این اداره در شهرستان فعالیت دارد که در طول سال برنامه های مختلف قرآنی برگزار می‌کند خاطرنشان کرد: بیش از 60 قاری در سطح شهرستان فومن ساماندهی شده‌اند که در طول سال با حضور این قاریان محافل قرآنی با شکوهی برگزار می‌شود.

پایان پیام/ 526