حضور بچه های مسجد امیرالمومنین(ع)در جمع جانبازان آسایشگاه امام علی(ع)

حضور بچه های مسجد امیرالمومنین(ع)در جمع جانبازان آسایشگاه امام علی(ع)

تاریخ انتشار : ۷ اسفند ۱۴۰۱
نیرین گفت: اعضای کانون فرهنگی و هنری امام علی (ع) مسجد امیرالمومنین(ع) کوی طبرستان ساری همزمان با اعیاد خجسته شعبانیه و ولادت بزرگ جانباز کربلا حضرت ابوالفضل(ع)با حضور در آسایشگاه امام علی(ع) با جانبازان دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند.

محمدعلی نیرین-مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام علی (ع) مسجد امیرالمومنین(ع) کوی طبرستان ساری- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، ضمن تشریح فعالیت های این کانون در راستای گرامیداشت اعیاد شعبانیه،‌نیمه شعبان و دهه سوم اسفند مقارن با ایام آماده شدن برای استقبال از نوروز و ماه مبارک رمضان،‌اظهار کرد: تلاش داریم رزمایش احسان را با هدف دستگیری از نیازمندان در آستانه سال نو داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه عمده فعالیت های بچه های مسجد امیرالمومنین(ع) ساری با محوریت شهدا و با حضور خانواده های معظم شهدا،‌جانبازان و ایثارگران طراحی و اجرایی می شود، گفت: سرکشی و عیادت از خانواده های معظم شهدا و جانبازان دوران دفاع مقدس از فعالیت های مهم و روتین این کانون است.

نیرین در ادامه ضمن تبریک به مناسبت ولادت های با سعادت امام حسین(ع)،‌حضرت ابولفضل(ع) و امام سجاد(ع)،‌ از حضور سرزده اعضای کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) در آسایشگاه جانبازان امام علی (ع) با همراهی احسان مرادی‌فر- سرپرست سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری- که یکی از اعضای فعال کانون امام علی(ع) است خبر داد و افزود: اعضای این کانون، ضمن عیادت از جانبازان با یادگاران دوران هشت سال جنگ تحمیلی گفت‌وگو کردند.

 

وی با اشاره به اینکه امنیت و آسایش و آرامش امروز را مدیون ایثار و ازخودگذشتگی شهدا، ایثارگران و جانبازان  دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم،  دفاع از امنیت،‌ مدافعین سلامت و شهدای ترور هستیم، گفت: دلجویی و سرکشی از این مردان بزرگ که هنوز هم در حال و هوای جنگ و فشار سهمگین ناشی از شیمیایی و ترکش ها قرار دارند وظیفه همگانی است و تلاش داریم این روحیه در میان بچه های مسجد امیرالمومنین (ع) ساری و جاری باشد.

نیرین بابیان اینکه ارزش فداکاری و ایثار شهدا و جانبازان با هیچ معیار مالی و دنیایی، قابل قیاس نیست، اذعان کرد: ملت ایران هیچگاه رشادت‌های رزمندگان را فراموش نخواهندکرد و همیشه قدردان آنها هستند.

پایان پیام/ 286