کانون های مساجد استان فارس در اعیاد شعبانیه میزبان جشن و سرور ارادتمندان اهل بیت (ع) شدند

کانون های مساجد استان فارس در اعیاد شعبانیه میزبان جشن و سرور ارادتمندان اهل بیت (ع) شدند

تاریخ انتشار : ۷ اسفند ۱۴۰۱
حجت الاسلام امیدی با اشاره به برگزاری مراسم جشن و سرور به مناسبت اعیاد شعبانیه در کانون های مساجد فارس، گفت: این مراسم یا حضور ارادتمندان اهل بیت (ع) در قالب برنامه های متنوع برگزار شد.

حجت الاسلام حسین امیدی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: مناسبت های مذهبی از جمله برنامه هایی است که توسط کانون های مساجد به صورت خودجوش و مردمی برنامه ریزی و اجرا می شود و غالبا مورد استقبال اقشار مختلف مردم قرار می گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به برگزاری مراسم جشن و سرور به مناسبت اعیاد شعبانیه در کانون های مساجد استان، خاطرنشان کرد: برنامه ها در قالب های مختلف مراسم جشن، ایستگاه های صلواتی، مسابقات فرهنگی و هنری برنامه ریزی شده و در حال اجراست.

وی، برپایی محافل قرآنی و مداحی را از جمله برنامه ها برشمرد و افزود: دیدار با خانواده های شهدا، تجلیل از پاسداران و جانبازان و گرامیداشت شهدا از دیگر برنامه های این ایام است.

حجت الاسلام امیدی همچنین گفت: گزارش های رسیده حاکی از آن است که جشن های میلاد باسعادت حضرت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و حضرت امام سجاد (ع) نیز با همت کانون های مساجد با همکاری اصحاب مسجد و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه های مناسبتی کانون های مساجد برای اعضای کودک، نوجوان و جوان خود برنامه های متناسبی برگزار می کنند که شامل جام های ورزشی، مسابقات هنری و دیدار با خانواده های شهداست.

پایان پیام/ 130