اعیاد شعبانیه فرصتی مغتنم برای تبیین فرهنگ اهل بیتی و مهدوی است

اعیاد شعبانیه فرصتی مغتنم برای تبیین فرهنگ اهل بیتی و مهدوی است

تاریخ انتشار : ۸ اسفند ۱۴۰۱
حجت الاسلام باقری گفت: اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت امامان همام ما فرصتی مغتنم برای تبیین فرهنگ اهل بیتی و مهدوی است.

حجت الاسلام یوسفعلی باقری-امام جماعت کانون زینبیه(س) مسجد زینبیه(س) نکا- در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: ماه شعبان المعظم همراه با میلاد سراسر نور و برکت امام حسین (ع) به نام روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) به نام روز جانباز و زادروز امام سجاد (ع) و نیمه شعبان میلاد منجی عالم بشریت امام زمان(عج) است که قلب شیعیان و مسلمانان عالم را غرق در شادی و سرور می کند.

 

وی افزود: ماه شعبان در کنار برکات فراوانی که در عبادت، بندگی خدا، استغفار و روزه داری دارد؛ بواسطه میلاد انوار الهی و امامان معصوم دارای برکات و رحمت فراوانی است که باید در راستای شور و نشاط اجتماعی در این اعیاد تلاش شود.

 

حجت الاسلام باقری خاطر نشان کرد: توجه به سبک زندگی اسلامی و اهل بیتی موجب تعالی و رشد شده و ما را از بسیاری گناهان بازخواهد داشت و اکنون در شرایطی که دشمنان علیه مقدسات ما وارد جنگ شده و اعتقادات ما را نشانه رفته اند؛ باید توجه به سبک زندگی اسلامی و اهل بیتی با قوت در دستور کار قرار گیرد.

 

وی گفت: اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت امامان همام ما فرصتی مغتنم برای تبیین فرهنگ اهل بیتی و مهدوی است.

 

امام جماعت کانون زینبیه نکا افزود: توجه به زندگی اسلامی و اهل بیتی چگونه زیستن و بهتر زیستن را به ما می آموزد تا در مسیر تعالی قرار گرفته و رستگار شویم و امروز توجه به زندگی اسلامی باید توسط همگان در جامعه نهادینه شود.

پایان پیام/ 175