توزیع ۵۰کیلو مرغ به همت بچه های مسجد بین افراد بدسرپرست کوی مهرگان نکا

توزیع ۵۰کیلو مرغ به همت بچه های مسجد بین افراد بدسرپرست کوی مهرگان نکا

تاریخ انتشار : ۸ اسفند ۱۴۰۱
افشارزاده گفت: توزیع ۵۰ کیلوگرم مرغ به خانواده های بدسرپرست و زندانی کوی مهرگان نکا به همت کانون امام علی(ع) شهرستان نکا اجرایی شد تا در این شرایط سخت اقتصادی ، آلامی برای دردهایشان باشیم.

مجتبی افشارزاده -مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا- در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: برنامه های خیرخواهانه کانون فرهنگی و هنری امام علی (ع) در راستای کمک و دستگیری از نیازمندان در طول سال فعال است و کمک به نیازمندان از برنامه های مهم اعضای این کانون است.

 

وی افزود: فوق برنامه های خیرخواهانه این کانون در طول دوران کرونا با قوت اجرایی شده و همچنان در دست انجام است.

 

افشارزاده خاطرنشان کرد: توزیع کمک های معیشتی، بسته های حمایتی و لوازم التحریر بین نیازمندان و افراد کم برخوردار هم از برنامه های مهم این کانون در طول سال و مناسبت های مختلف است.

 

وی گفت: توزیع 50 کیلوگرم مرغ به خانواده های بدسرپرست و زندانی کوی مهرگان نکا به همت کانون امام علی(ع) شهرستان نکا اجرایی شد تا در این شرایط سخت اقتصادی ، آلامی برای دردهایشان باشیم.

 

افشارزاده افزود: تلاش بچه های مسجد با تلاش و همت خیران در راه کمک به افراد کم بضاعت ستودنی است و امیدواریم بااستمرار این کمک ها گامی برای رفع معضلات این اقشار کم برخوردار برداشته شود.

پایان پیام/ 175