اجراي طرح خادمي گلزار شهدا ويژه اعضاي نوجوان و جوان کانون‌هاي مساجد تهران

اجرای طرح خادمی گلزار شهدا ویژه اعضای نوجوان و جوان کانون‌های مساجد تهران

تاریخ انتشار : ۸ اسفند ۱۴۰۱
مقدم، با اشاره به طرح خادمي گلزار شهدا ويژه اعضاي نوجوان و جوان کانون‌هاي مساجد استان تهران گفت: با هماهنگي‌هاي صورت گرفته خدمت‌رساني به يک قطعه شهدا به انتخاب کانون به اعضا سپرده مي‌شود.

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان تهران، «مهدی مقدم»، با اشاره به طرح خادمی گلزار شهدا ویژه اعضای جوان و نوجوان کانون های تهران گفت: طی هماهنگی‌هایی که با مدیریت بهشت زهرا صورت پذیرفت؛ خدمت رسانی به یک قطعه شهدا به انتخاب کانون به اعضای کانون سپرده می شود.

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران با بیان اینکه کانون ها بعد از اعلام آمادگی می توانند 4 ساعت در هفته یک گروه از اعضای خود را به گلزار شهدای بهشت زهرا ببرند، خاطرنشان کرد: خدمت به شهدا مانند نظافت قبور مطهر، ارتباط با خانواده های شهدا و برپایی موکب و پذیرایی از سوی کانون صورت خواهد گرفت.

مقدم با بیان اینکه حتی یک کانون می تواند مسئولیت جمع آوری چند کانون را برای این کار به عهده بگیرد، افزود: با اجرای این طرح پنج شنبه ها شاهد حضور چند هزار نفری بچه های مسجدی و کانونی در گلزار بهشت زهرا خواهیم بود.

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد تهران گفت: کانون های متقاضی می توانند درخواست خود را طی نامه ای به ستاد استان تهران اعلام کرده و در لیست نوبت قرار گیرند.