اهدای کانکس به مبلغ ۴میلیارد ریال به خانواده زلزله زده نیازمند خویی

اهدای کانکس به مبلغ ۴میلیارد ریال به خانواده زلزله زده نیازمند خویی

تاریخ انتشار : ۸ اسفند ۱۴۰۱
معنوی گفت: یک واحد کانکس به مبلغ ۴میلیارد ریال به خانواده زلزله زده نیازمند خویی توسط خیر عضو کانون کاروان ولایت مسجد حاج جواد ارومیه اهدا شد.

وحید معنوی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی،  اظهار کرد: یک واحد کانکس به مبلغ ۴میلیارد ریال به خانواده زلزله زده نیازمند خویی توسط خیر عضو  کانون کاروان ولایت مسجد حاج جواد ارومیه اهدا شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری کاروان ولایت مسجد حاج جواد(ع) ارومیه، افزود:  این کانکس با تمام امکانات بعد از تحقیقات و بررسی چندین بار به خانم زلزله زده خویی که دارای دو فرزند معلول می باشد،  واگذار شد.

معنوی در ادامه سخنان با اشاره به فعالیت های این کانون گفت: اسکان 22 روزه مردم زلزله زده خوی همراه با ارائه سه وعده غذایی، ویزیت رایگان توسط پزشک، تامین مایحتاج موردنیاز کودکان، سخنرانی روانشناس از طرف انجمن ارتقا سلامت همگانی استان و امور بانوان دانشگاه علوم پزشکی به زلزله زدگان شهر خوی در حسینیه مسجد حاج جواد ارومیه از دیگر فعالیت های این کانون و مسجد برای همشهریان خویی بود.

وی ادامه داد:  همچنین تا به امروز بالغ بر 20 وانت موادغذایی و گرمایشی نیز جهت توزیع به مناطق کم برخوردار ارسال شده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری کاروان ولایت مسجد حاج جواد(ع) ارومیه گفت:  بسیاری از مردم این شهر دچار مشکلات فراوانی شده اند و با توجه به برودت هوای سرد و بارش برف و باران به همت بچه های مسجد و اعضای کانون دست بکار شدیم تا در حد توان به مردمان ایران عزیز کمک رسانی نماییم.

معنوی ادامه داد: با همکاری و مشارکت هیئت امنا مسجد و اعضای کانون فرهنگی هنری کاروان ولایت مسجد حاج جواد (ع) طبق یک روال مردمی و پویش جهادی جهت دریافت و ارسال کالا، اقلام و کمک های مردمی به زلزله زده گان شهرخوی در حال انجام میباشد.

 

وی افزود: الان نیز افرادی هستند که نذر خود راجهت کمک به مردم زلزله زده خوی در اختیار مسجد گذاشته و ما نیز بعد از بررسی تحویل می دهیم. 

مدیر کانون فرهنگی و هنری کاروان ولایت مسجد حاج جواد(ع) ارومیه توزیع بیش از 1500 بسته معیشتی،  تدریس دروس عربی و ریاضی، گشت رضوی، برگزاری مسابقات ورزشی پینگ پونگ، فوتبال دستی برای کودکان و نوجوانان از جمله فعالیت های دیگر این کانون عنوان کرد.

وی گفت: همچنین هر هفته دوشنبه ها بعد از نماز مراسم روخوانی و حفظ قرآن داریم.

پایان پیام/ 566