رویداد آموزشی مهارتی « تبلیغ و نشاط اجتماعی» برگزار می شود

رویداد آموزشی مهارتی « تبلیغ و نشاط اجتماعی» برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
رویداد آموزشی مهارتی « تبلیغ و نشاط اجتماعی» به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گیلان برگزار می شود.

حجت الاسلام رضا حاجتی- سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان از برگزاری رویداد آموزشی مهارتی تبلیغ و نشاط اجتماعی در رشت خبر داد و اظهار کرد: نشاط اجتماعی یکی از نیازهای مهم جامعه برای هر قشری است و دین اسلام کامل‌ترین دینی است که به تمامی امور زندگی بشر توجه کرده است.

 

وی با بیان اینکه در آموزه‌های دینی به جایگاه و اهمیت شادی در زندگی و علل و آثار آن توجه ویژه‌ای شده است افزود: در دستورات اسلامی و احادیث و روایات اهل بیت(ع) به شادی‌های مثبت و هدفمند بسیار توصیه و سفارش شده است.

 

حاجتی رویداد آموزشی مهارتی تبلیغ و نشاط اجتماعی را در راستای تحقق احکام الهی دانست و بیان کرد: چگونه در مدارس، مساجد و محلات امیدآفرینی داشته باشیم؟، چگونه دین شادی معرفی کنیم؟، آیا اسلام فقط دین اشک و گریه است؟ و آیا اسلام باشادی و تفریح مخالف است؟ از محورهای این رویداد آموزشی است.

 

وی از سخنرانی دکتر سلیمان خاکبان- نویسنده و پژوهشگر- و سیدمرتضی پورعلی - متخصص حوزه نشاط اجتماعی- در این رویداد خبر داد و اذعان کرد: در این رویداد به مخاطبان خواهیم گفت که چگونه خانه شاد، محله شاد، مدرسه شاد، اداره شاد و ... داشته باشند.

 

حاجتی اعلام کرد: این رویداد پنج‌شنبه(۱۱ اسفند) ساعت ۱۱ صبح در پژوهشکده گیلان‌شناسی واقع در میدان رازی، سلیمانداراب برگزار می‌شود.

 

گفتنی است، این رویداد آموزشی به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گیلان و جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان برگزار می‌شود.

پایان پیام/ 84