استقبال آينده سازان جامعه از چهارشنبه هاي مسجدي به همت کانون شهيد مطهري جويبار

استقبال آینده سازان جامعه از چهارشنبه های مسجدی به همت کانون شهید مطهری جویبار

تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۱
قبادي با اشاره به استقبال آينده سازان جامعه از چهارشنبه هاي مسجدي به همت کانون فرهنگي هنري شهيد مطهري مسجد جامع انارمرز جويبار تصريح کرد: اين برنامه با اجراي پخش فيلم طنز، نشست تربيتي و ... همراه است.

«غلامحسین قبادی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد جامع انارمرز جویبار علاوه بر تدارک برنامه در مناسبت های مذهبی و ملی، فعالیت های متنوعی را جهت شناساندن ارزش ها به نیروهای آینده ساز را در دستور کار دارد.   

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد جامع انارمرز جویبار بیان کرد: کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان جامعه از چهارشنبه های مسجدی به همت این کانون استقبال خوبی  دارند و این امر بیانگر علاقه های آنها به شرکت در برنامه های خانه های خدا بر زمین است.

وی ابراز کرد: برگزاری چهارشنبه های مسجدی با اجرای پخش فیلم طنز، نشست تربیتی و ... همراه است و خانواده ها نیز از اجرای این برنامه رضایت دارند چرا که بر این باور هستند که انس فرزندان آنها با مسجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد موجب پرورش انسان های متعهد و ارزشی می شود و در زندگی خانوادگی و اجتماعی تاثیرات مثبتی دارد.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد جامع جویبار با 79 عضو در روستای انارمرز دهستان چپکرود واقع است.