هم‌اندیشی مدیران ستادهای استانی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آغاز شد

هم‌اندیشی مدیران ستادهای استانی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آغاز شد

تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۱
نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی مدیران ستادهای هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان‌ها آغاز شد؛

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی مدیران ستادهای هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان‌ها امروز (پنجشنبه، ۱۱ اسفندماه) در اردوگاه شهید باهنر تهران آغاز شد.

 

بنابر این گزارش، محمدیان در این نشست با اشاره به فراز و فرودهای ستاد فهما و کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از بدو تاسیس تاکنون، گفت: این نشست در آستانه ۱۸ اسفند و سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در حال برگزاری است.

 

مدیر امور استان های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: مسجد در هندسه فرهنگی کشور دارای جایگاه مهمی است و همسو با این جایگاه دولت سیزدهم شعار نهضت بازگشت به مسجد را مطرح و دنبال می کند.

 

وی در ادامه حضور فعال تر در هدایت فرهنگی جامعه را از اولویت های کاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد برشمرد و گفت: ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از نظر ضریب نفوذ و گستردگی در کشور جایگاه ممتازی دارد.

 

محمدیان افزود: راهبرد سازماندهی و شبکه سازی کانون های فرهنگی هنری و اعضای این کانون ها باید مورد توجه باشد. هم افزایی با دستگاه های همسو و فعال در حوزه فرهنگی و حرکت در یک جهت واحد و هم‌افزا باید توسط مدیران ستادی و استانی ستاد فهما دنبال شود.

 

وی خاطرنشان کرد: ماموریت های ما در سطح ستاد و استان ها باید ناظر به هم افزایی با دستگاه های همسو و شبکه سازی و فعال‌ تر شدن در حوزه فرهنگی کشور باشد.

پایان پیام/ 397