عنوان برتر نوجوانان مسجدی کانون «دوستان ‌آسمانی» در جشنواره سرود «نغمه ها»

عنوان برتر نوجوانان مسجدی کانون «دوستان ‌آسمانی» در جشنواره سرود «نغمه ها»

تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۱
گواهیان گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری ‌«دوستان ‌آسمانی» شهرستان جهرم عنوان سوم جشنواره استانی سرود «نغمه ها» را به خود اختصاص دادند.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: دومین جشنواره سرود نغمه ها به همت دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با همکاری موسسه فرهنگی و هنری امامت و مهدویت به مناسبت 13 رجب سالروز ولادت با سعادت مولای متقیان علی (ع) برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم افزود: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» نیز در این جشنواره سرود شرکت کردند که در پایان نیز موفق به کسب عنوان برتر شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: نوجوانان مسجدی در این جشنواره و در میان بیش از سه هزار شرکت کننده، عنوان سوم را به خود اختصاص دادند.

 

گواهیان اظهار کرد: امامت، ولایت، مدح و منقبت مولا علی(ع)، غدیر، عدالت علی(ع)، یتیم نوازی علی (ع)، سبک زندگی علی (ع) و... از موضوعات دومین جشنواره سرود «نغمه ها» بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به توانمندی های این کانون در زمینه سرود، عنوان کرد: این کانون فرهنگی هنری سالانه ده ها سرود در مناسبت های مختلف به اجرا در می آید که ماحصل آن نیز برگزاری جشنواره سرود فجر است که بیش از یک هزار نفر از بچه های مسجد و ۲۰ گروه سرود در آن شرکت می کنند.

 

وی ادامه داد: این جشنواره امسال برای ششمین سال در این کانون فرهنگی هنری برگزار شد که با استقبال گسترده بچه های مسجد در گروه های مختلف سنی همراه بود.

 

به گزارش شبستان، براساس قابلیت و گستردگی تعداد واحدهای فارس، برگزاری دو جشنواره از مجموع ۳۸ جشنواره امامت و مهدویت به این استان محول شده بود که با همکاری همه واحدها و تلاش دست اندرکاران، جشنواره‌های "پوستر هدی" با محوریت زندگی امام حسین(ع) و "سرود نغمه‌ها" با محوریت امامت و مهدویت با موفقیت به انجام رسید.

 

شرکت بیش از سه هزار نفر در جشنواره سرود نغمه ها و بالغ بر هزار و صد نفر در جشنواره پوستر هدی از نقاط برجسته و چشمگیر این دو جشنواره در استان فارس بوده است.

 

 

پایان پیام/ 691