۷۰۰ محله اسلامی در فارس راه اندازی شده است

۷۰۰ محله اسلامی در فارس راه اندازی شده است

تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱
رضایی گفت: احصای مشکلات مختلف محله از اهداف اصلی طرح محله های اسلامی است و ۷۰۰ محله اسلامی در فارس با حمایت ائمه جماعات و ائمه جمعه و هیئات مذهبی راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، عباس رضایی، امروز شنبه (13 اسفند) در مراسم گرامیداشت تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد که در تالار «حافظ» شیراز برگزار شد، گفت: در بحث هماهنگی، اتحاد و همدلی ارکان مسجد با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس و اوقاف و... هماهنگی های بسیاری به انجام رسیده است.

مسئول بسیج مساجد و محلات فارس ادامه داد: سپاه فجر فارس در سال ۱۴۰۱ برنامه های خوبی برای مساجد پیش بینی کرده و شورای حل اختلافی در ابتدای سال برای صلح و صفای ارکان مسجد تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: سپاه فجر بر بحث محله های اسلامی تاکید دارد و با هدف خدمت به فرهنگ و هنر و جذب نوجوانان و جوانان این مبحث اجرا می شود و امام جماعت مسجد و نماینده هیئت امنای مسجد و بسیج مسجد و ... در آن به ایفای نقش می پردازند.

رضایی تصریح کرد: احصای مشکلات مختلف محله از اهداف اصلی طرح محله های اسلامی است و ۷۰۰ محله اسلامی در فارس با حمایت ائمه جماعات و ائمه جمعه و هیئات مذهبی راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: اگر شاهد هم افزایی ارکان مسجد باشیم شاهد تعالی اهداف مسجد خواهیم بود و بیش از چهار هزار پایگاه مقاومت در فارس داریم که نقش موثری در ایجاد این هم افزایی دارند.

رضایی با تاکید بر نقش روحانیون در مساجد هم گفت: از روحانیون و ائمه جماعات عزیز خواستار توجه به هم افزایی بیشتر ارکان مساجد و پایگاه های بسیج هستیم تا اهداف متعالی مسجد محقق شوند.

پایان پیام/ 130