زندگی حضرت علی اکبر (ع) مدرسه آسمانی برای آموختن آموزه‌های الهی است

زندگی حضرت علی اکبر (ع) مدرسه آسمانی برای آموختن آموزه‌های الهی است

تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱
حجت‌الاسلام فنایی با بیان اینکه حضرت علی‌اکبر (ع) الگویی مناسب برای جوانان در تمام طول تاریخ است گفت: زندگی حضرت علی اکبر (ع) مدرسه آسمانی برای آموختن آموزه‌های الهی است.

حجت‌الاسلام عبدالحسین فنایی-امام جماعت مسجد جامع شاندرمن- در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهارکرد: حضرت علی‌اکبر (ع) الگوی آسمانی جوان طراز اسلام ناب محمدی (ص) است.

 

وی با بیان اینکه حضرت علی‌اکبر (ع) الگویی مناسب برای جوانان در تمام طول تاریخ است افزود: زندگی حضرت علی اکبر (ع) مدرسه آسمانی برای آموختن آموزه‌های الهی است.

 

امام جماعت مسجد جامع شاندرمن با تاکید به اینکه حضرت علی اکبر سرآمد همه جوانان جهان است گفت: حضرت علی اکبر مناسب‌ترین و شایسته‌ترین الگو برای یک جوان است که می‌خواهد مسیر سعادت، سربلندی و عزت همه جانبه را طی کند، ایشان آینه تمام‌نمای حضرت رسول خدا از جهت فضائل اخلاقی، عقلانی، خدمت، محبت و احترام به والدین است.

 

حجت‌الاسلام فنایی با بیان اینکه باید سیره زندگی حضرت علی اکبر(ع) برای جوانان تشریح شود تصریح کرد: در این راستا مسجد جامع شاندرمن همزمان با شب میلاد این حضرت اقدام به برپایی جشن کرد.

 

وی با بیان اینکه سخنرانی و مولودی خوانی از برنامه های این جشن بود خاطرنشان کرد: جوانان باید به سیره شایسته جوان خوشنام کربلا حضرت علی‌اکبر (ع) اقتدا کنند

پایان پیام/ 526