پويش بزرگ «عهد مي بندم» در راستاي ترويج فرهنگ مهدويت برگزار مي‌شود

پویش بزرگ «عهد می بندم» در راستای ترویج فرهنگ مهدویت برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۱
مقدم، از برگزاري پويش بزرگ «عهد مي بندم» خبر داد و گفت: اين پويش به همت ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان تهران و در راستاي اشاعه و تبليغ فرهنگ مهدويت به مناسبت ميلاد امام زمان (عج) در نيمه شعبان برگزار مي‌شود.

«مهدی مقدم» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان تهران، با اشاره به برگزاری پویش «عهد می بندم» به مناسبت نیمه شعبان افزود: ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان تهران در راستای اشاعه و تبلیغ فرهنگ مهدویت، به مناسبت میلاد امام زمان (عج) در نیمه شعبان اقدام به برگزاری پویش «عهد می بندم» کرده است.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان تهران با اشاره به محورهای برگزاری این پویش ادامه داد:  مسابقه نقاشی و دلنوشته عهد می بندم، مسابقه لب خوانی یک دقیقه ای سرود «سلام فرمانده» در فضای مجازی، میثاق نامه منتظران، امضای طومار در مساجد با عنوان عهد منتظران و برگزاری کاروان شادی سرود میدانی از جمله بخش های این طرح محسوب می شود.

مقدم با اشاره به نحوه برگزاری مسابقه نقاشی عهد می بندم خاطرنشان کرد: نقاشی باید دارای پیامی از مهدویت و  وظایف منتظران باشد و حتما در گوشه سمت چپ تصاویر و در پایین نقاشی نام کانون و مسجد مشخص باشد، همچنین پیام های نقاشی شده که با موضوع مسائل روز جامعه باشد دارای اهمیت ویژه خواهد بود.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان تهران با بیان اینکه مسابقه یک دقیقه ای لب خوانی سرود «سلام فرمانده» نیز از بخش های این پویش است، افزود: اجرای این سرود در معابر عمومی دارای اهمیت و امتیاز خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه دلنوشته به امام زمان (عج) گفت: دلنوشته های شرکت‌کنندگان با عبارت عهد می‌بندم ارزیابی خواهند شد.

مقدم با بیان اینکه متن میثاق نامه به عنوان یکی از بخش های پویش، باید در اوقات نماز در مساجد خوانده شود،  تصریح کرد: کانون ها باید متن واحدی را که از سوی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان تهران ارسال می شود،  به صورت طومار تهیه و جهت جمع آوری امضاء در مساجد نصب کنند.  

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران خاطرنشان کرد: همچنین کاروان شادی سرود میدانی در محلات،  اجرای برنامه ها و فعالیت های مختلف و حدالامکان با همکاری چند کانون از جمله برنامه‌هایی است که ذیل این طرح مورد توجه است.

وی با بیان اینکه به آثاری که بیشترین پسند را تا ساعت 24 روز 18 اسفند داشته باشند جوایز نفیسی اهدا می شود، گفت: آثار ارسالی در کانال سراسری "#پویش عهد- می بندم" در پیام رسان« بله»  منتشر و به رای عموم گذاشته می شود.

پایان پیام/