برگزاری مسابقه پیامکی «شمیم ظهور» ویژه ایام ولادت امام زمان (عج)»

برگزاری مسابقه پیامکی «شمیم ظهور» ویژه ایام ولادت امام زمان (عج)»

تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
گواهیان از برگزاری مسابقه پیامکی «شمیم ظهور» ویژه ایام ولادت امام عصر (عج) در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس،گفت: ویژه برنامه های جشن و سرور یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) طبق یک پیشینه 20 ساله در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم در حال برگزاری است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: آیین های جشن و سرور در این کانون به همت بچه های مسجد که از شب گذشته آغاز شده به مدت چهار شب ادامه دارد.

 

وی بیان کرد: در این ویژه برنامه ها، عناوین مختلف به اجرا در می آید که نورافشانی، اجرای تئاتر طنز، مسابقه های مختلف فرهنگی، اجرای سرود و... از جمله برنامه ها است.

 

گواهیان اظهار کرد: در طول برگزاری جشن های نیمه شعبان در این کانون فرهنگی هنری هر شب میزبان چند هزار نفری بچه های مسجد و خانواده آنان هستیم که به شور و زیبایی این محافل زیبایی ویژه ای می بخشد.

 

وی عنوان کرد: از جمله برنامه هایی که برای این شب ها تدارک دیده شده مسابقه پیامکی «شمیم ظهور» است که به همت بچه های مسجد برنامه ریزی شده و هر شب در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» اظهار کرد: علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه، پـس از عضویت در کانال کانون، پاسخ صحیح سوالات را به صورت یک عدد سه رقمی همراه با ذکر نام و نام خانوادگی و شماره همراه، در پیامرسان ایتا ارسال کنند.

 

وی گفت: این مسابقه پیامکی در طول شب های جشن و سرور میلاد با سعادت امام زمان (عج) در کانون های فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» به اجرا در می آید که شرکت در آن برای عموم آزاد است.

 

گواهیان خاطرنشان کرد: در پایان نیز به برترین های مسابقه جوایزی به رسم یادبود از سوی این کانون فرهنگی هنری اعطا می شود.

پایان پیام/ 691