کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از رویش های انقلاب اسلامی است

کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از رویش های انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
نوروزی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از رویش های انقلاب اسلامی بوده و مردمی‌بودن هدفمندی و انسجام، از مهم‌ترین ویژگی‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

علیرضا نوروزی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد  یکی از رویش های انقلاب اسلامی بوده  و مردمی‌بودن هدفمندی و انسجام، از مهم‌ترین ویژگی‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی افزود:  بی تردید غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و ترویج ارزش ها و مفاهیم دینی از طریق آموزش های صورت گرفته در کانون های فرهنگی هنری مساجد و ایجاد کانون های تخصصی با موضوعات روز و مبتلا به جامعه از جمله رهاوردهای این کانون ها بوده است.

نوروزی ادامه داد: با وجود همجه های دشمن در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، حوزه فرهنگ و هنر کشور از رشد قابل توجهی در کشور و در استان برخوردار شده است.

وی افزود: آنچه بر شکوه و زیبایی  کانون های فرهنگی و هنری مساجد افزوده است، حضور هزاران جوانان متعهد و کارآمد است.

این مسئول گفت: مسجد حامی اصلی جریان انقلاب بوده و این اهمیت کار در مسجد را نشان می‌دهد، فعالیت در مسجد ایثار است، برای تربیت نسل‌های آینده نیاز به کار فرهنگی وجود دارد و نهادینه کردن کار فرهنگی و قرآنی اهمیت بسیار زیادی دارد.

گفتنی است؛ علیرضا نوروزی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلایم استان آذربایجان غربی، به همراه پیروز قادری، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل، علی رمضانی، معاونت هنری و سینمایی اداره کل، محمد افتخاری، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل با حضور در دفتر محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد، (۱۸ اسفندماه) سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد را تبریک گفت.

پایان پیام/ 566