کانون های مساجد کرمانشاه غرق در جشن و شادی نیمه شعبان

کانون های مساجد کرمانشاه غرق در جشن و شادی نیمه شعبان

تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
حجت الاسلام کلات پور، گفت: جشن های نیمه شعبان و اعیاد شعبانیه درکانون فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه همراه با برنامه های شاد و متنوع قرائت قرآن، سخنرانی ، مسابقه ، مولودی خوانی در حال برگزاری است.

حجت الاسلام افشین کلات پور ، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، ضمن تبریک بمناسبت نیمه شعبان، گفت: جشن های نیمه شعبان فرصت مناسبی برای آگاهی رسانی از سیره علمی و عملی ائمه اطهار(ع) به ویژه امام عصر(عج) است که باید از آن به خوبی استفاده کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه ،افزود:  این جشن های مردمی با حضور اعضای کانون های فرهنگی وهنری مساجد و سخنرانان و مدیحه سرایان در حال برگزاری است.

 

وی، خاطر نشان کرد: ترویج و تعمیق فرهنگ مهدویت و انتظار، فراهم نمودن زمینه برای آشنایی هرچه بیشتر اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان با فرهنگ و معارف مهدوی، پاسخگویی به شبهات و خنثی سازی توطئه های دشمنان مهم ترین اهداف برگزاری جشن های نیمه شعبان است.

 

حجت الاسلام کلات پور، تصریح کرد: اهدای هدیه به جوانان و نوجوانی که دارای نام مبارک مهدی و نرجس باشند،تبلیغ و ترویج فرهنگ مهدوی ،زنده نگه داشتن یاد و نام امام زمان در دل مردم ،برگزاری محافل قرآنی و احیاداری، تقدیر از فعالان مسجدی همراه با برگزاری مراسم جشن در مساجد، طراحی و برگزاری مسابقات فرهنگی به صورت مجازی و نیز توزیع گوشت قربانی، غذای گرم و نان رایگان در بین خانواده های نیازمند، اجرای سرود انتقال فرهنگ مهدویت به نسل جوان و تربیت آنها بعنوان منتظران ظهور حضرت مهدی (عج) ضرورتی انکار ناپذیر است.

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه، اظهار کرد:آذین بندی مساجد و کانون های فرهنگی هنری، برپایی ایستگاه های صلوات از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد در جشن شعبانیه است.

پایان پیام/ 712