همایش تجلیل از مدیران برتر کانون فرهنگی هنری مساجد اروند برگزار شد

همایش تجلیل از مدیران برتر کانون فرهنگی هنری مساجد اروند برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۱
طی آئینی همایش تجلیل از مدیران برتر کانون فرهنگی هنری مساجد اروند در منطقه آزاد اروند برگزار و از ۳۳ مدیر برتر این کانون تجلیل بعمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خورستان، طی آئینی (دوشنبه ۲۲ اسفندماه) مدیران ۳۳ کانون فرهنگی هنری مساجد شهرهای آبادان، خرمشهر، اروندکنار و چوئبده توسط ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند مورد تجلیل قرار گرفتند.

حسین قانعیان در حاشیه این آئین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان خوزستان، از جذب نیروهای مسجدی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند خبر داد و اظهار کرد: در سال جاری به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند و کانون های مساجد این منطقه تعداد اعضای کانون ها به پنج هزار و ۴۲۵ نفر رسیده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند، به مهمترین برنامه های اجرا شده توسط این ستاد اشاره کرد و افزود: این ستاد در سال جاری حدود ۱۰ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم گوشت قربانی که با مساعدت موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا دریافت نمود را طی پنج مرحله توانست با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند در بین نیازمندان منطقه توزیع کند.

وی تصریح کرد: همچنین برگزاری اردوی شیراز با مساعدت سازمان منطقه آزاد اروند، تمرکز بر برگزاری مراسمات و جشن های مذهبی، تشکیل کارگروه فرهنگی، افتتاح کانون های فرهنگی هنری در مناطق محروم و آسیب دیده، برگزاری رزمایش های همدلی و تهیه و توزیع ۲ هزار پرس غذا در بین نیازمندان منطقه همزمان با عید غدیر و اجرای برنامه های فرهنگی در دیگر مناسبت ها مانند راه اندازی کاروان های شادی در سطح شهرهای آبادان، خرمشهر، اروندکنار و چوئبده از دیگر برنامه های مهم کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند بود که در سال جاری عملیاتی و اجرا شده است.

قانعیان، هدف از برگزاری آئین تجلیل از مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند را به منظور ایجاد روحیه و انگیزه میان کانون ها خواند و تاکید کرد: این اقدام در راستای ایجاد نشاط و روحیه میان بچه های مسجدی انجام شد و در صدد آن هستیم تا از این قبیل همایش ها را در سال جدید بیشتر برگزار کنیم و شاهد رشد و شکوفایی کانون های این منطقه باشیم.

وی بیان کرد: خوشبختانه کانون های این منطقه در سال جاری توانستند در میان کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور رتبه های خوبی را کسب نمایند و برای دو شهرستان آبادان و خرمشهر افتخار آفرینی کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند، ادامه داد: در این راستا از ۳۳ مدیر برتر کانون فرهنگی هنری مساجد اروند در شهرهای آبادان، خرمشهر، اروندکنار و چوئبده تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/ 660