همکاری شهرداری منطقه ۱۱ تهران با مساجد در برنامه‌های نوروزی

همکاری شهرداری منطقه ۱۱ تهران با مساجد در برنامه‌های نوروزی

تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۱
موسوی گفت: شهرداری منطقه ۱۱ تهران با مساجد این منطقه در اجرای برنامه‌های نوروزی و کمک به محرومان همکاری می‌کند.

«سیدمحمد موسوی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه شهرداری منطقه ۱۱ تهران همکاری با مساجد در حوزه های مختلف را به مناسبت عید نوروز ادامه می دهد، اظهار کرد: همسو با این همکاری، کمک های مومنانه میان نیازمندان به مناسبت عید نوروز توزیع می شود.

 

شهردار منطقه ۱۱ تهران افزود: شهرداری تهران در زمینه توزیع بسته های فرهنگی و حمایتی میان ایثارگران نیز از ظرفیت اهالی مساجد استفاده می کند زیرا مساجد فهرست خوبی از این عزیزان در هر محله دارند.

 

وی اضافه کرد: شهرداری منطقه ۱۱​ تهران امسال نیز در آماده سازی مساجد برای برگزاری مراسم لحظه تحویل سال و دیدار با خانواده شهدا همکاری می کند.

 

موسوی گفت: با توجه به اینکه آغاز ماه مبارک رمضان امسال با روزهای ابتدایی عید نوروز همزمان شده است، ان‌شاءالله ویژه برنامه هایی در این زمینه با همکاری مساجد اجرا می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: شهرداری ها همچون سایر بخش ها و دستگاه های کشور فعالیت های متعددی در اجرای نهضت بازگشت به مسجد دارند. امید است با احیای همه کارکردهای مساجد بتوانیم روزهای درخشان خانه های خدا را همچون دهه های ۵۰ و ۶۰ تکرار کنیم.

پایان پیام/ 397