نوای نونهالان کانون نورالمبین در ترویج فرهنگ مهدویت

نوای نونهالان کانون نورالمبین در ترویج فرهنگ مهدویت

تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
اکبری از اجرای سرود امام زمان(عج) توسط نونهالان کانون نورالمبین در راستای ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت در حر خشت مسجد خبرداد.

کلثوم اکبری- مدیر کانون فرهنگی هنری نورالمبین حر خشت مسجد رشت- با اشاره به برنامه‌های این کانون در گرامیداشت اعیاد شعبانیه به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: در گرامیداشت جشن بزرگ نیمه شعبان کودکان عضو کانون نورالمبین سرود امام زمان (عج) را در مسجد و محله اجرا کردند.

 

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ مهدوی در جامعه به ویژه در قشر کودکان افزود: استفاده از ابزار هنر در ترویج این فرهنگ بسیار تاثیرگذار است و سرود یکی از این ابزارهای هنری است که مورد استقبال کودکان قرار دارد و می‌توان مفاهیم و ارزش‌ها را با هنر سرود که تلفیقی از شعر و موسقی است در جامعه نهادینه کرد.

 

اکبری از اهدا حایزه به کودکان در اعیاد شعبانیه خبرداد و اذعان کرد: در این اعیاد به پسرانی که نام اهل بیت(ع) را داشتند جوایزی اهدا شد که این خود عاملی مهم در ترویج اسامی اسلامی در جامعه است.

 

وی در پایان با اشاره به اجرای پویش«عهد می‌بندم» در این کانون تصریح کرد: این پویش در راستای ترویج و تبلیغ فرهنگ مهدویت به همت ستاد عالی در کانون‌های مساجد برگزار شد که در کانون نورالمبین با حضور اعضا اجرا شد.

 

 

 

 

پایان پیام/ 84