زمزمه آخرین دعای ندبه سال در کانون «الزهرا (س)» طنین انداز می شود

زمزمه آخرین دعای ندبه سال در کانون «الزهرا (س)» طنین انداز می شود

تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
حضوری از برگزاری آخرین دعای ندبه سال با حضور پرشور بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم خبر داد.

محمد حضوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: در آخرین جمعه سال و طبق یک سنت دیرینه در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» بچه های مسجد دور هم جمع می شوند تا دعای ندبه را زمزمه کنند.  

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» افزود: مسجدی ها در این مراسم دست به دعا بلند کرده و از درگاه خداوند متعال  سلامتی و ظهور حضرت مهدی (عج) را طلب می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه دعای ندبه در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» هر هفته و با حضور خیل مشتاقان حضرتش برگزار می شود، عنوان کرد: حضور زیبا و پرشور نوجوانان مسجدی در کنار بزرگترها به این مراسم رنگ و بوی زیباتری می بخشد.

 

حضوری با اشاره به اینکه بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری هر سال و در آخرین جمعه سال سعی دارند دعای ندبه را به شکل متفاوتی برگزار کنند، خاطرنشان کرد: دعای ندبه آخرین جمعه امسال نیز با طنین نوای زیبای علی ملائکه صاحب آثار ماندگار و شاعر و خادم آستان حرم رضوی زمزمه می شود.

 

وی ادامه داد: همچنین در این مراسم حجت الاسلام سیدعلی شهیم امام جمعه کوه چنار به بیان سخنرانی در وصف منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) می پردازد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم در پایان با دعوت از بچه های مسجد، نمازگزاران و سایر شهروندان برای شرکت در این مراسم معنوی، گفت: این برنامه روز جمعه 26 اسفند ماه از ساعت 6 صبح در این کانون فرهنگی هنری برگزار می شود.

پایان پیام/ 691