مسجدی‌ها ۱۰۰۰ بسته فرهنگی با موضوع رمضان را میان کسبه و اهالی محله ایران توزیع می‌کنند

مسجدی‌ها ۱۰۰۰ بسته فرهنگی با موضوع رمضان را میان کسبه و اهالی محله ایران توزیع می‌کنند

تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۱
حجت‌الاسلام معزی از برگزاری مراسم تکریم و تعظیم مساجد در مسجدالزهرا(س) محله ایران خبر داد و گفت: مسجدی‌ها ۱۰۰۰ بسته فرهنگی با موضوع ماه مبارک رمضان را میان کسبه و اهالی این محله توزیع می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین «مهدی معزی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه شبکه مساجد محله ایران که به انسجام مطلوبی رسیده است چند برنامه مهم در روزهای پایانی سال جاری و در عید نوروز اجرا می کند، اظهار کرد: برنامه اول شامل اجرای طرح تکریم و تعظیم مساجد با حضور اهالی مساجد این محله است.

 

دبیر شبکه مساجد محله ایران افزود: بر این اساس اهالی مساجد محله ایران امروز (پنجشنبه، ۲۵ اسفندماه) از ساعت ۱۶ در مسجد الزهرا (س) (واقع در تهران، خیابان ایران، خیابان مهدوی پور) حاضر می شوند و کار غبارروبی این مسجد را انجام می دهند. این کار در سال های گذشته نیز انجام می شد و در سال گذشته مسجدی ها در مسجد سادات اخوی حاضر شدند و امسال نوبت به مسجد الزهرا (س) رسیده است.

 

وی اضافه کرد: برنامه دیگر حضور اهالی مسجد محله ایران در روز اول فروردین ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در مزار شهدا در مسجد فائق (واقع در تهران، خیابان شهید محسن فیاض بخش) است تا اهالی مساجد در روز اول سال نو با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا تجدید عهد کنند.

 

معزی تصریح کرد: شبکه مساجد محله ایران در این روز، پیام مشترک اهالی این خانه های خدا اعم از ائمه جماعات و اعضای هیئت امنا و بسیجیان و خادمان و سایر کارگزاران را در لبیک به پیام مقام معظم رهبری در سخنرانی روز اول سال جدید و تبیین وظایف مسجدی ها در حوزه جهاد تبیین در سال ۱۴۰۲ را قرائت و منتشر می کند.

 

وی اضافه کرد: اهالی مساجد محله ایران همچنین با همکاری دفتر آستان قدس رضوی در منطقه ۱۲ تهران و همراهی خیران، یک هزار بسته فرهنگی با موضوع ماه رمضان را میان کسبه و اهالی این محله توزیع می کنند.

پایان پیام/ 397