کارهاي فرهنگي با روحيه جهادي ميسر مي شود

کارهای فرهنگی با روحیه جهادی میسر می شود

تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در ديدار با کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان شمالي و ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد اين استان، لازمه ميسر شدن کارهاي مهم فرهنگي را برخورداري از روحيه جهادي همراه با عشق و علاقه و ايثار و فداکاري دانست و خواستار تعميم اين روحيه در بين همکاران شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان خراسان شمالی،«محمد مهدی اسماعیلی»، شامگاه ۲۵ اسفندماه در نشستی صمیمانه در دیدار با کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و ستاد هماهنگی کانون های مساجد این استان،  که در محل سالن همایش های مجتمع گلشن بجنورد برگزار شد، با اشاره به جایگاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمرانی، گفت: مجموعه همکاران باید نگاه متفاوتی به مسئولیت و وظیفه خود داشته باشند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی وی همچنین لازمه میسر شدن کارهای مهم فرهنگی را برخورداری از روحیه جهادی همراه با عشق و علاقه و ایثارو فداکاری دانست و خواستار تعمیم این روحیه در بین همکاران  شد.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری  از سخنان خود  بروز رسانی ساختارها و تغییرات ساختاری در کنار افزایش نیرو را از برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای سامان بخشیدن و شتاب دادن به فعالیت ها برشمرد.

وی هم چنین  به ظرفیت های گسترده این خطه و  تحت الشعاع  قرار گرفتن  آن ها اشاره کرد و افزود: تلاش می کنیم تا بخشی از عقب ماندگی ها را برطرف کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به این که در جشنواره فجر با جنگ تمام عیار دشمنان مواجه بودیم و دشمن تلاش می کرد تا پرچم هنری ایران زمین بخورد، تصریح کرد: جشنواره های فجر نشان داد که  با توکل بر خدا و حفظ ارزش های الهی می توان گام های ارزشمندی در  رونق و شکوفایی  فرهنگ و هنر این خطه برداشت.

بر اساس این گزارش، در این دیدار، میثم آذری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی راز و جرگلان به نمایندگی از مجموعه کارکنان به بیان دغدغه های اداره کل پرداخت‌.

پایان/