رقابت های فوتسال جام رمضان ویژه بچه های مسجد در کانون «شهدای مسجد بیت الله» فسا

رقابت های فوتسال جام رمضان ویژه بچه های مسجد در کانون «شهدای مسجد بیت الله» فسا

تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
مرزبان از برگزاری رقابت های فوتسال جام رمضان ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» شهرستان فسا خبر داد.

محمدصادق مرزبان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، مسابقات فوتسال جام رمضان نیز در کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» آغاز می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» شهرستان فسا افزود: این رقابت ها ویژه بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری است و رقابت ها در شب های این ماه مبارک برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: رقابت های فوتسال جام رمضان، در 2 مقطع سنی متوسطه و بزرگسالان برگزار می شود و بچه های مسجد تا دوم فروردین ماه فرصت دارند برای شرکت در این رقابت ها نام نویسی کنند.

 

مرزبان عنوان کرد: با تکمیل نام نویسی بچه های مسجد و پس از گروه بندی، تیم های حاضر در رقابت ها مشخص و قرعه کشی بازی ها انجام می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: رقابت های فوتسال جام رمضان در کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» از چهارم فروردین ماه و همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان این ماه ادامه دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» شهرستان فسا گفت: در پایان رقابت ها نیز به تیم های برتر جوایزی به رسم یادبود تقدیم می شود.

 

به گزارش شبستان، این رقابت ها به منظور ایجاد صمیمت و اتحاد میان بچه های مسجد در مناسبت های مختلف به ویژه ماه مبارک رمضان در این کانون فرهنگی هنری برگزار می شود.

پایان پیام/ 691