غبارروبی مسجد «الزهرا (س)» با حضور امام جمعه جهرم

غبارروبی مسجد «الزهرا (س)» با حضور امام جمعه جهرم

تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
حضوری گفت: کانون فرهنگی هنری مسجد «الزهرا (س)» با حضور حجت الاسلام مدبر امام جمعه جهرم غبارروبی شد.

محمد حضوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: همه ساله دهه پایانی ماه شعبان به عنوان دهه تکریم و تعظیم مساجد نامگذاری شده و اهالی مسجد، این مکان های مقدس را برای ورود به ماه مبارک رمضان و میزبانی از مومنین آماده می کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری نیز به اتفاق بزرگترهای مسجد در این ایام و در غبارروبی محیط مسجد مشارکت می کنند که امسال نیز این اتفاق نیک رخ داد.

 

وی بیان کرد: در آیین غبارروبی مسجد حجت الاسلام مدبر امام جمعه جهرم نیز حضور داشت و در کنار اهالی مسجد و اعضای کانون این فرهنگی هنری به در این کار زیبا مشارکت داشت.

 

حضوری عنوان کرد: همچنین حجت الاسلام سیدمحمد مهدی نسابه امام جماعت مسجد هم در کنار بچه های مسجد در آیین غبارروبی شرکت کرد.

 

وی اظهار کرد: در این آیین محیط درونی مسجد «الزهرا (س)» گردگیری و غبارروبی شد تا برای پذیرایی و میزبانی از مومنان روزه دار در ماه خدا آماده شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم گفت: در روایات متعددی از ائمه اطهار (ع) در شأن مساجد بیانات و احادیث زیادی آمده است که نشان از اهمیت و توجه آن بزرگواران به خانه های خدا بوده است.

 

به گزارش شبستان، امسال دهه تکریم و تعظیم مساجد از 23 اسفند ماه آغاز و تا سوم فروردین ماه 1402 و با شعار محوری «مسجد، کانون اتحاد و همدلی» ادامه دارد.

پایان پیام/ 691