سال نو بچه مسجدی های کانون ‌«دوستان ‌آسمانی» در کنار یادمان شهدا رقم می خورد

سال نو بچه مسجدی های کانون ‌«دوستان ‌آسمانی» در کنار یادمان شهدا رقم می خورد

تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
گواهیان گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان ‌آسمانی» که در اردوی راهیان نور به سر می برند لحظه تحویل سال نو در جوار شهدا تحویل می کنند.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم در قالب یک کاروان ۴۰ نفره به اردوی راهیان نور اعزام شدند.  

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» افزود: مسجدی ها در راستای این اردو از مناطق عملیاتی جنوب کشور همچون دهلاویه، کانال کمیل، حنظله، یادمان شهدای فکه، یادمان شهید باقری، یادمان فتح المبین و... بازدید کردند.

 

وی ادامه داد: همچنین بچه مسجدی های عضو این کانون فرهنگی هنری در روزهای آینده نیز دیگر مناطق عملیاتی روزهای جنگ را زیارت می کنند.

 

گواهیان اظهار کرد: اردوی زیارتی راهیان نور هر سال در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» برگزار می شود و بچه های مسجد از نوجوان و جوان تا بزرگسال در این اردو شرکت می کنند.

 

وی بزرگداشت یاد شهدا، زنگه نگه داشتن منش و روش شهدا، شناساندن و آشنایی نسل جوان با سختی ها و دشواری های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و... را از اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور در این کانون فرهنگی هنری عنوان کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» اظهار کرد: همچنین بچه های مسجد به هنگام تحویل سال نو نیز در کنار یکدیگر و در جوار یادمان های شهدا به سر می برند.

 

گواهیان در پایان گفت:‌ اردوی راهیان نور در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» پیشینه بیش از ۲۰ ساله دارد و از بچه های مسجد از آن سال تا کنون در لحظه تحویل سال در کنار شهدا بوده و سال جدید را با یاد و نام شهدا آغاز می کنند.

 

پایان پیام/ 691