همت بچه مسجدی‌های کانون ‌«انصارالحجه» جهرم در برگزاری آیین تحویل سال نو در گلزار شهدا

همت بچه مسجدی‌های کانون ‌«انصارالحجه» جهرم در برگزاری آیین تحویل سال نو در گلزار شهدا

تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
بهروزی از برگزاری آیین تحویل سال نو به همت بچه مسجدی های کانون فرهنگی هنری ‌«انصارالحجه» جهرم در گلزار شهدای رضوان این شهرستان خبر داد.

سجاد بهروزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: طبق یک سنت دیرینه به همت و مشارکت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «انصارالحجه»، آیین تحویل سال نو در گلزار شهدای رضوان و در جوار قبور مطهر شهدا انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» جهرم افزود: این برنامه که هر سال به همت این کانون فرهنگی هنری برگزار می شود امسال نیز با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی صورت می گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه در این برنامه خاطرات شهدای دفاع مقدس، رشادت های و دلیرمردی های آن دلاوران برای حاظران روایت می شود، اظهار کرد: حاضران در این مراسم، به صورت دسته جمعی دعای تحویل سال نو را قرائت کرده و سپس به سخنان مقام معظم رهبری گوش فرا می دهند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه»، جهرم، بیان کرد: فضاسازی و ساخت نمادهای شهدا که هر سال در گلزار شهدای «رضوان» به همت بچه های مسجد انجام می شد امسال نیز به شکل ویژه انجام و نمادهایی از جبهه و تمثال شهدای شهرستان جهرم به نمایش درآمد.

 

بهروزی همچنین با اشاره به برگزاری آیین پنجشنبه آخر سال به همت این کانون فرهنگی هنری «انصارالحجه» در جوار قبور شهدای «دفاع مقدس» و «مدافع حرم» شهرستان جهرم، عنوان کرد: در این برنامه که با قرائت «دعای کمیل» ادامه داشت، یاد و خاطره شهدای شهرستان جهرم گرامی داشته شد.

 

پایان پیام/ 691