توزیع سبد کالا ۶۰ میلیون ریالی به همت اهالی مسجد شهدا روستای گرجی محله بهشهر

توزیع سبد کالا ۶۰ میلیون ریالی به همت اهالی مسجد شهدا روستای گرجی محله بهشهر

تاریخ انتشار : ۲ فروردين ۱۴۰۲
الیاسی از توزیع سبد کالا ۶۰ میلیون ریالی به همت اهالی مسجد شهدا روستای گرجی محله بهشهر خبر داد و گفت: این سبد غذایی در بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.

محمدمهدی الیاسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهارکرد: بهار زنده شدن طبیعت و نو شدن جهان است و در آستانه ماه مبارک رمضان بهار قرآن قرار داریم و با توجه به اینکه قرآن تاکید فراوان بر دستگیری از نیازمندان و رسیدگی به آنان دارد، باید در این ماه برای رفع نیاز نیازمندان قدم برداشت.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر افزود: این کانون در طول سال به همت و تلاش خیران برای تهیه و توزیع سبد کالا اقدام می کند و امسال هم همون همیشه در آستانه سال نو و ماه رمضان این کار مهم اجرایی شد.

وی یادآور شد: در زمان شیوع کرونا، کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر هم همون بسیاری از کانون ها فعالیت های مجازی مختلفی انجام داد و توزیع سبد کالا در بین نیازمندان یکی از برنامه های مهم و اساسی در این دوران بود.

الیاسی از توزیع سبد کالا 60 میلیون ریالی به همت اهالی مسجد شهدا روستای گرجی محله بهشهر خبر داد و گفت: این سبد غذایی در بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر افزود: 15سبد کالا به ارزش 60 میلیون ريال به مناسبت عید نوروز و در آستانه ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان توزیع شد.

وی یادآور شد: همه تلاش ما برای افزایش انس و الفت مردم و بچه مسجدی هاست و در این راستا با همه توان برای افزایش این اتحاد و برادری تلاش داریم تا با حفظ وحدت از رخنه دشمنان در صفوف به هم پیوسته مردم جلوگیری شود.

پایان پیام/ 175