برپایی سفره ساده افطاری در مسجد سیدالشهدا (ع) رودسر

برپایی سفره ساده افطاری در مسجد سیدالشهدا (ع) رودسر

تاریخ انتشار : ۶ فروردين ۱۴۰۲
مسئول کانون شهادت رودسر با تشریح برنامه‌های این کانون در ماه رمضان، از برپایی سفره ساده افطاری در مسجد سیدالشهدا (ع) خبر داد.

فرج اله قدرتی - مسئول کانون شهادت مسجد سیدالشهداء(ع) رودسر - در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان به تشریح برنامه‌های این کانون در ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: مسجد سیدالشهدا(ع) با اجرای برنامه‌های قرآنی میزبان نمازگران و روزه‌داران در ماه مبارک رمضان است.

 

وی از اقامه نماز جماعت صبح همراه با قرائت دعای عهد خبرداد و افزود: اقامه نماز ظهر و عصر نیز همراه با بیان احکام و ترتیل یک جزء قرآن بعد از نماز از برنامه‌های این کانون در ظهرهای ماه رمضان است.

 

قدرتی ادامه داد: اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء همراه با سخنرانی و مولودی خوانی شب میلاد با نوای رضاپور و سخنرانی حجت الاسلام رضایی نیز از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده این ایام است.

 

وی برپایی مراسم احیای شب‌های قدر در مسجد سیدالشهدا(ع) را مورد اشاره قرار داد و اذعان کرد: مراسم شب‌های قدر به مدت ۱۰ شب در این مسجد برپا می‌شود.

 

قدرتی تصریح کرد: همچنین سفره‌های ساده افطار به همت خیرین و هیئت امنای مسجد در این مکان مقدس بعد از اقامه نماز پهن می‌شود.

 

وی تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی از شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) تا شب‌های قدر و اقامه نماز عید فطر را از دیگر برنامه‌های کانون شهادت در رودسر اعلام کرد.

 

 

 

پایان پیام/ 84