توزیع غذای نذری سرآغاز کمک رسانی به نیازمندان کانون زینبیه نکا در سال جدید

توزیع غذای نذری سرآغاز کمک رسانی به نیازمندان کانون زینبیه نکا در سال جدید

تاریخ انتشار : ۶ فروردين ۱۴۰۲
باقری گفت: توزیع غذای نذری کانون زینبیه نکا در بین نیازمندان و محرومان در آستانه سال نو، کاری مهم و اثرگذار به تاسی از اولیای الهی است که اجرایی شده و در طول سال استمرار دارد.

محمدعلی باقری-مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا- در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: توجه به نیازمندان از تاکیدات دین اسلام است و اسلام توجه ویژه ای به نیازمندان دارد و اهل بیت(علیهم السلام) هم در طول زندگی با برکت شان همواره بر این امر مبادرت و تاکید داشتند و امروز همه ما باید با الگوبرداری از ائمه اطهار در این بخش گام برداریم.

 

باقری افزود: کمک به نیازمندان در واقع نوعی از زندگی به سبک اسلامی است که در ماه مبارک رمضان با قوت بیشتری اجرایی می شود و این کانون هم در این راستا بیشتر از قبل فعال است.

 

وی یادآور شد: کمک رساندن به همنوع و صدقه دادن یکی از نکات مورد تأکید اسلام است تا از این طریق نیاز مالی مسلمانان بدون اظهار نیاز برطرف شود و همه تلاش ما برای شناسایی این افراد و رفع نیازشان است.

 

باقری گفت: توزیع غذای نذری کانون زینبیه نکا در بین نیازمندان و محرومان در آستانه سال نو، کاری مهم و اثرگذار به تاسی از اولیای الهی است که اجرایی شده و در طول سال استمرار دارد و در سال جدید به همت خیران 50 میلیون ریال غذای نذری تهیه و در بین افراد کم برخوردار توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: زینبیه نکا از مساجد فعال در منطقه است و همواره به عنوان مسجدی پیشتاز در دستگیری از نیتازمندان بوده و حمایت های مختلفی را از افراد کم برخوردار داشته است.

پایان پیام/ 175