اجرای طرح بازدید از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان به مناسبت ماه رمضان

اجرای طرح بازدید از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان به مناسبت ماه رمضان

تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۲
حجت الاسلام حاجتی از اجرای طرح بازدید از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان همزمان با ماه مبارک رمضان به منظور بررسی مشکلات و مسائل موجود در کانون‌ها خبرداد.

حجت الاسلام رضا حاجتی- سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان از اجرای طرح بازدید از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همزمان با ماه مبارک رمضان خبرداد و اظهار کرد: این طرح به‌منظور بازدید از روند فعالیت کانون‌های مساجد و ارتقا توانمندی کانون‌ها با بهره مندی از ظرفیت‌ها اجرا می‌شود.

 

وی با بیان اینکه مرحله اول این طرح از امشب و با حضور در مسجد امام جعفر صادق(ع) فلسطین رشت آغاز می‌شود افزود: در قالب این طرح و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، مشکلات و مسائل کانون‌ها مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای لازم جهت پویاتر شدن کانون‌ها اتخاد می‌شود.

 

حاجتی با تاکید بر مسجد محور بودن همه فعالیت‌ها اذعان کرد: مسجد محور حکمرانی اسلامی است و همه مسائل و مشکلات باید با محوریت مساجد رفع شود و گفتمان سازی انقلابی از بستر مساجد و کانون‌ها مساجد شکل گیرد.

 

وی با بیان اینکه تربیت هنرمند متعهد و انقلابی از وظایف کانون‌های مساجد است، تحقق این مهم را در رفع اختلافات میان ارکان مسجد دانست و گفت: با همکاری و مشارکت همه فعالان و اصحاب مسجد است که نقش فرهنگی، هنری و تبلیغی مساجد احیا می‌شود.

 

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه مرحله اول این طرح در ۱۰ مسجد اجرا می‌شود اعلام کرد: مسجد امام جعفر صادق(ع) فلسطین، مسجد امام حسن مجتبی(ع) جماران، مسجد شهدای دیانتی، مسجد محمدآباد رودبارتان، مسجد الهادی(ع)، مسجد امام حسین(ع) پیر کلاچای و مسجد بقیه الله الاعظم(ع) سرخبنده در رشت و مسجد آقاسیاهپوش سنگر، مسجد النبی(ص) ملاسرا کوچصفهان و مسجد سیدالشهداء(ع) شهرک انصاری رودسر میزبان طرح یازدید از کانون‌های مساجد هستند.

 

 

پایان پیام/ 84