استقبال چشمگیر دهه هشتادی ها از طرح «۲۴ساعت طلایی با خدا» مسجد امام سجاد(ع)آمل

استقبال چشمگیر دهه هشتادی ها از طرح «۲۴ساعت طلایی با خدا» مسجد امام سجاد(ع)آمل

تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۲
احمدی ازاجرای طرح «۲۴ساعت طلایی با خدا» ویژه دانش آموزان دختر به همت اعضای کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد(ع) آمل خبر داد و گفت: دهه هشتادی ها با نام نویسی در این طرح از نشست های معرفتی، بصیرتی در کنار انجام اعمال عبادی ماه رمضان بهره مند شد.

محمد باقر احمدی-مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد(ع) آمل- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، با بیان اینکه فعالیت این کانون عمدتا به همت نوجوانان و جوانان با محوریت امام جماعت جوان و خوش فکر مسجد امام سجاد(ع) برنامه ریزی و اجرایی می شود،‌اظهار کرد:طرح زیبـای یک شب‌مانی در مسجد برای دومین مرتبه با حضور دختران ِ خوبمان از انجمن اسلامی دانش آمـوزی و با همــکاری دختران ِ زهــــرایی عزیز ِ محله سجادیه اجرا شده است.

 

وی به اقبال دانش آموزان دختر از این طرح اشاره و بیان کرد: ایجاد علاقه و محبت بین اعضای گروه، آموزش مهارت همکاری تیمی و کار تشکیلاتی، شناخت کامل مجموعه از زوایای رفتاری اعضای کانون، چشیدن لذت های واقعی و حقیقی و لذت اصلی معنوی در ماه مهمانی خدا در جمع روزه داران و شب زنده داران از جمله اهداف برگزاری این طرح است.

 

احمدی عنوان این طرح را «۲۴ ساعت طلایی با خدا» ذکر کرد و گفت: مرحله اول این شب مانی ویژه نوجوانان پسر اسفند ماه سال گذشته برگزار و مرحله دوم این شب مانی ویژه دختران زهرایی با همکاری دختران انجمن اسلامی شهرستان فروردین ماه امسال همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار شد.

وی با بیان اینکه دانش آموزان با نام نویسی در این طرح در کنار انجام اعمال عبادی و صرف افطاری بر سر سفره بچه های مسجد امام سجاد(ع) با یکدیگر بازی های فکری نیز انجام دادند، افزود:برگزاری جلسات معرفت شناسی، نشست کرسی آزاد اندیشی و ... با همراهی حجت‌الاسلام میثم بابایی، امام جماعت جهادی کانون فرهنگی هنری سجادیه آمل از دیگر برنامه های اجرا شده با حضور مخاطبین این طرح بوده است.

احمدی با بیان اینکه تمامی این دانش آموزان که در طرح «۲۴ ساعت طلایی با خدا» شرکت داشتند، از کودکی و نونهالی با مسجد امام سجاد(ع) و فعالیت های این مسجد پویا و فعال شهرستان آمل همراه بوده و هستند، یادآورشد: کادرسازی برای پویایی مسجد در طول سال به ویژه ایام فراغت دانش آموزان و دانشجویان در تابستان بیشتر مورد توجه است و برای این قشر کلاس های متنوع فرهنگی،‌آموزشی، قرآنی، ورزشی، هنری و ... به همراه نشست های معرفتی (هفته ای یکبار) برگزار می شود.

 

پایان پیام/ 286