برگزاری جشن میلاد کریم اهل بیت(ع) در کانون های مساجد جهرم

برگزاری جشن میلاد کریم اهل بیت(ع) در کانون های مساجد جهرم

تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۲
کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان جهرم به میمنت میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) به جشن و سرور می نشینند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، به میمنت میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع)، کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان جهرم آماده پذیرایی از مومنان روزه دار در برگزاری آیین های جشن و سرور هستند.

 

در آیینی که در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» برگزار می شود، حجت الاسلام زارعی امام جماعت مسجد در وصف خصائص حضرت امام حسن(ع) به بیان سخن می پردازد.

 

برگزاری جشن روزه اولی ها و مولودی خوانی ابوالفضل قناعت پیشه و امین بشارتی از ذاکران اهل بیت(ع) از جمله برنامه های این مناسبت است.

 

این برنامه چهارشنبه ۱۶ فروردین ماه از ساعت 21 و 30 دقیقه در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» برگزار می شود.

 

همچنین در آیین دیگری که امشب به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «الزهرا(س)» برگزار می شود، مسجدی ها به یمن قدوم مبارک حضرت کریم اهل بیت(ع) به شادی و سرور می پردازند.

 

 این مراسم با حضور عمو روحانی، طنز پرداز برجسته کشور و سید مجتبی آل علی از شرکت کنندگان برنامه عصر جدید همراه است. اجرای برنامه های شاد و متنوع و همچنین مراسم نورافشانی از دیگر برنامه های این مراسم جشن و سرور است.

 

این مراسم از ساعت ۲۰ روز پنج شنبه ۱۷ فروردین و با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر جهرم، برپا می‌شود.

 

کانون فرهنگی هنری «سلاله پاکان» نیز در ظهر روز پنجشنبه میزبان محبان اهل بیت(ع) در جشن میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) است؛ این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام آیت اللهی و مولودی خوانی ذاکران اهل بیت(ع) برگزار می شود.

پایان پیام/ 691