مسجد نصیرالملک شیراز میزبان محبان اهل بیت(ع) در جشن میلاد امام حسن(ع) است

مسجد نصیرالملک شیراز میزبان محبان اهل بیت(ع) در جشن میلاد امام حسن(ع) است

تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۲
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس از برگزاری جشن بزرگ میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مسجد تاریخی نصیرالملک خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه فارس حجت الاسلام رحیم صفری گفت: مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در روز پنج شنبه مصادف با ۱۵ رمضان در مسجد تاریخی نصیر الملک برگزار می‌شود.

 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس افزود: این ویژه برنامه با قرائت قاری بین المللی قرآن کریم استاد سید مصطفی حسینی آغاز و با اجرای گروه تواشیح اخلاص و قرائت قاریان برتر استان فارس ادامه پیدا می‌کند.

 

وی همچنین به سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر دژکام؛ نماینده ولی فقیه در استان فارس، توزیع کیک دو هزار کیلویی تهیه شده توسط بسیج اصناف در این ویژه برنامه خبر داد.

 

حجت الاسلام صفری هدف از برگزاری این مراسم و همچنین مراسم جز خوانی که روزانه در این مسجد برگزار می‌شود را اجرای برنامه‌هایی همسو با کارکرد اصلی این مسجد و نیت مرحوم نصیرالملک از ساخت این بنا خواند.

 

وی عنوان کرد: یکی از نیت‌های صاحب این بنا قرائت و تفسیر قرآن کریم، روضه خوانی حضرت ابا عبدالله امام حسین (ع) و اقامه نماز در این مکان مقدس بوده است و ما تلاش کردیم تا اجرای امینانه‌ای را در راستای نیت این واقف داشته باشیم.

پایان پیام/ 691