پویش ارائه راهکارهای عملی تحول و تعالی مسجد تراز انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

پویش ارائه راهکارهای عملی تحول و تعالی مسجد تراز انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
بهرام مسلمی مهنی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با هدف احیای کارکردهای مسجد تراز انقلاب اسلامی اقدام به راه اندازی پویش ارائه راهکارهای عملی تحول و تعالی مسجد تراز انقلاب اسلامی کرده است.

بهرام مسلمی مهنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، مسجد تراز انقلاب اسلامی را یک نهاد بسیار مهمی در ارائه خدمات متنوع معنوی، اجتماعی و سیاسی به جامعه دانست و گفت: به نظر می رسد بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی و فرهنگی با کمترین هزینه و بهترین شکل ممکن، در مسجد قابل رفع است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با تاکید بر این که امروز باید کارکردهای مسجد تراز اسلامی را احیا کرد، اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با هدف احیای کارکردهای مسجد تراز انقلاب اسلامی اقدام به راه اندازی پویش ارائه راهکارهای عملی تحول و تعالی مسجد تراز انقلاب اسلامی کرده است.

وی با بیان این مطلب که به بهترین طرح ها و راهکارهای تحول و تعالی مسجد تراز انقلاب اسلامی جوایز نقدی و نفیسی اهدا خواهد شد، افزود: ۱۰ جایزه نقدی و نفیس در نظر گرفته شده که به بهترین ارائه دهندگان طرح ها و راهکارهای تحول فرهنگی و هنری در مساجد اهداء خواهد شد.

مسلمی مهنی خاطرنشان کرد: این طرح به منظور فعال کردن مساجد در حوزه فرهنگی و هنری برگزار می شود و علاوه بر اهدای جوایز طرح های منتخب مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان مهلت ارسال آثار را تا عید سعید فطر عنوان کرد و گفت: نتایج نهایی 31 اردیبهشت ماه همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به این که شرایط ارسال آثار را حداقل 3 صفحه حداکثر 10 صفحه A4  و فونت 14 است، عنوان کرد: علاقمندان می توانند آثار خود را تا زمان اعلام شده به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تحویل کنند.

پایان پیام/ 586