توزیع گوشت در بین نیازمندان کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) نکا

توزیع گوشت در بین نیازمندان کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) نکا

تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
کوزه گری از توزیع گوشت در بین نیازمندان کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) نکا خبر داد و گفت: در ماه رمضان امسال هم توزیع گوشت قرمز به همراه هدیه نقدی اجرایی و دل خانواده هایی شاد شد.

محمدعلی کوزه گری، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) نکا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: اجرای کمک های مومنانه و طرح دستگیری از افراد کم برخوردار، گامی مهم برای رفع نیاز نیازمندان است که در طول سال با قون اجرایی می شود و کانون مساجد در این بخش فعال وارد شده اند.

این فعال مسجدی افزود: فعالان کانونهای فرهنگی وهنری سجادیه نکا درنقاط مختلف شهرستان در دستگیری از نیازمندان پیشتاز هستند و در مناسبت های مختلف دربین نیازمندان گوشت توزیع می کنند.

کوزه گری از توزیع گوشت در بین نیازمندان کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) نکا  خبر داد و گفت: در ماه رمضان امسال هم توزیع گوشت قرمز به همراه هدیه نقدی اجرایی و دل خانواده هایی شاد شد.

وی یادآور شد: سنت حسنه همدلی و همیاری بچه های مسجد ستودنی است و همکاری خوبی بین فعالان کانون مسجد امام سجاد(ع) مسجد سجادیه نکا و خیرین برای توزیع گوشت قربانی به وجود آمد که ادامه دارد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) نکا افزود: تلاش برای دستگیری از نیازمندان، سنتی حسنه از اهل بیت است که  باید در جامعه نهادینه شود و کانون مساجد به واسطه حضور جوانان و نوجوانان باید در این امر پیش قدم بوده و این مهم را در بین نسل جدید نهادینه کنند.

پایان پیام/ 175