ویژه برنامه عزاداری شب‌های قدر در مسجد سنگ‌بست برگزار می‌شود

ویژه برنامه عزاداری شب‌های قدر در مسجد سنگ‌بست برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
سوات‌پور گفت: ویژه برنامه عزاداری شب‌های قدر در مسجد حضرت علی‌ابن‌ابیطالب(ع) سنگ بست ماسال برگزار می‌شود.

حسین سوات پور-مدیر کانون فرهنگی هنری جوانان پیرو ولایت مسجد حضرت علی‌ابن‌ابیطالب(ع) سنگ بست ماسال- در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهار کرد: ویژه برنامه عزاداری شب‌های قدر به مدت سه شب(20، 22 و 24 فروردین) در مسجد حضرت علی‌ابن‌ابیطالب(ع) سنگ بست ماسال برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این مراسم‌ها راس ساعت 21:30 آغاز می‌شود افزود: حجت‌الاسلام مهدی روشنی به عنوان سخنران و محمود یوسف زاده و رضا اسماعیلی مداحان برنامه هستند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوانان پیرو ولایت مسجد حضرت علی‌ابن‌ابیطالب(ع) سنگ بست ماسال گفت: سخنرانی، قرائت دعای پرفیض جوشن کبیر، زیارت عاشورا، قرآن به سر و نوحه‌خوانی و مناجات خوانی از جمله برنامه‌های این مراسم معنوی است.

 

سوات‌پور با بیان اینکه همه مقدرات بندگان خدا در طول یک سال آینده در شب قدر، شب خیر و برکت رقم می‌خورد تصریح کرد: هر ساله مردم از مراسم احیای شب‌های قدر استقبال چشم‌گیری دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: کانون جوانان پیرو ولایت ماسال هم با توجه به استقبال مردم از این شب ها، اقدام به برگزاری مراسم با کیفیت بالا می‌کند تا همه حاضرین نهایت استفاده و بهره را از این شب های با فضیلت ببرند.

 

پایان پیام/ 526