توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان توسط بچه مسجدی های کانون حبیب بن مظاهر ارومیه

توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان توسط بچه مسجدی های کانون حبیب بن مظاهر ارومیه

تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
بسته های معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان به همت فعالان کانون فرهنگی و هنری حبیب بن مظاهر ارومیه بین خانواده های نیازمند و بی بضاعت توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی_فاطمه صمدزاده؛

با تاسی از سیره امیرالمومنین (ع) در دستگیری از نیازمندان با جلب کمک های خیرین بسته های معیشتی و گوشت قرمز در بین خانوارهای نیازمند استان آذربایجان غربی توسط بچه های مسجدی این استان در نیمه اول ماه رمضان توزیع شد.

عسگر نژاد عباسی،  مدیر کانون فرهنگی و هنری حبیب بن مظاهر ارومیه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی گفت:«مَنْ كَانَ يُرِيدُ الْعِزَّةَ فَلِلَّهِ الْعِزَّةُ جَمِيعًا» هر که خواهان عزت است، بداند که تمام عزت برای خداست. و زیباترین تناقض این شهر میشوی، وقتی شبانه محضر خورشید میرسیم.

وی افزود: همزمان با نیمه اول ماه رمضان ۴۰ بسته غذایی شامل برنج، ماکارونی، عدس، لپه، خرما، روغن به ارزش ۷۵۰ هزار تومان جمع کل مبلغ  سی میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

نژادعباسی ادامه داد:  همچنین  ۳۴ بسته غذایی نیز حاوی مرغ، روغن، ماکارونی، پنیر، برنج که ارزش هربسته ۴۵۰ هزار تومان و جمع بسته ها پانزده میلیون و پانصد هزار تومان نیز بین خانوادهای نیازمند توزیع شد.

وی در ادامه سخنان خود توزیع ۲۰۰ بسته غذای گرم، توزیع نان روغنی برای افطار و اهدای ۱۰۰ دست کت وشلوار برای نوجوانان را از دیگر فعالیت های کانون فرهنگی و هنری حبیب بن مظاهر ارومیه عنوان کرد.

نژاد عباسی در ادامه سخنان خود به مراسم جزخوانی با حضور اعضای کانون نیز گفت: امام رضا (ع) فرمودند؛ هرکس در ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند، مثل این است که در ماه‌هاى دیگر تمام قرآن را تلاوت کرده است و ما باید این احادیث را سرمشق و الگوی خود قرار دهیم.

وی گفت: برگزاری ویژه برنامه های سحری و افطاری، و و برنامه های لیالی قدر که هرسال باشکوه برگزار کردیم امسال هم سعی می‌کنیم درطرح قرار ما مسجد تمام  تلاش خود را  بکار ببریم.

مدیر کانون فرهنگی و هنری حبیب بن مظاهر ارومیه گفت: در این برنامه ها بچه ها هرکدام مسؤل یه برنامه می شوند تا هم به همدیگر  کمک کنند و هم شور وشوق مضاعف برای حضور در مسجد را داشته باشند.

وی  خواندن قرآن، دعای جوشن کبیر، مناجات امير المومنین (ع)، زیارت عاشورا، بک یالله و پذیرایی از معتکفین را از دیگر برنامه های کانون فرهنگی و هنری حبیب بن مظاهر ارومیه در شب های قدر عنوان کرد.

پایان پیام/ 566