ساختمان جدید کانون فرهنگی هنری «امام خمینی(ره)» جویم بهره برداری شد

ساختمان جدید کانون فرهنگی هنری «امام خمینی(ره)» جویم بهره برداری شد

تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
اخوت گفت: کانون فرهنگی هنری «امام خمینی(ره» شهرستان جویم به همت خیران و با اعتبار بیش از یک میلیارد ریال احداث و به بهره برداری رسید.

محمدابراهیم اخوت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، با اشاره به افتتاح پروژه ساختمان موسسه فرهنگی هنری کانون امام خمینی(ره) شهر منصورآباد شهرستان جویم گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 320 متر مربع و زیربنای یکصد متر احداث شده است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس با اشاره به اینکه پروژه موسسه فرهنگی هنری امام خمینی(ره) به صورت خیرساز عملیاتی شده است، افزود: زمین این پروژه اهدایی خانواده شهید بادرام و ساخت و ساز آن نیز به همت خانواده کامگار انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه برای تکمیل این پروژه بیش از یک میلیارد تومان هزینه شده است، ادامه داد: تامین هزینه ساخت این موسسه فرهنگی توسط خانواده کامگار با اعتبار اولیه 750 میلیون تومان صورت گرفته و مابقی هزینه ها از طریق گروه های جهادی و اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد امام خمینی(ره) تامین شده است.

 

اخوت با اشاره به اینکه این پروژه به صورت چند منظوره جهت برنامه های فرهنگی هنری به ویژه برنامه های خواهران احداث شده است، عنوان کرد: کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) جویم یکی از کانون های پیشگام در عرصه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی بوده که از بدو تاسیس خود در سال ۱۳۹۰ تاکنون فعالیت های متعددی از جمله اجرای طرح کمک های مومنانه، تهیه لوازم تحریر، تبلت و موبایل جهت آموزش مجازی دانش آموزان بی بضاعت و همچنین تهیه وسایل پزشکی همچون ویلچر، عصا و غیره را به انجام رسانده است.

 

 وی با اشاره به اینکه کانون امام خمینی(ره) از کانون‌های پیشگام در عرصه سرود است، خاطرنشان کرد: در آینده ای نزدیک اولین استودیو ضبط صدا شهرستان جویم با همکاری مسئولین این شهرستان در این مجموعه فرهنگی هنری احداث می شود.

 

به گزارش شبستان، در آیین افتتاحیه ساختمان این کانون فرهنگی هنری که با حضور امام جمعه، فرماندار و برخی مدیران اجرایی شهرستان جویم برگزار شد، در از امیرحسین کامگار مدیر کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) و یکی از خیرین شهر منصورآباد نیز تجلیل شد.

 

پایان پیام/ 691