انفاق گروهی یکی از زیباترین جلوه های کمک به نیازمندان /توزیع بیش از ۲۰ بسته معیشتی توسط اعضای کانون محبّان امّ ابیها(س) ارومیه

انفاق گروهی یکی از زیباترین جلوه های کمک به نیازمندان /توزیع بیش از ۲۰ بسته معیشتی توسط اعضای کانون محبّان امّ ابیها(س) ارومیه

تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
نوروزی گفت: در نیمه اول ماه مبارک رمضان ۲۲ بسته معیشتی و ۱۲ بسته پروتئینی بین نیازمندان توزیع شد.

حوریه نوروزی،رابط خواهران کانون فرهنگی و هنری محبّان امّ ابیها(س) حسینیه عاشقان ائمه اطهار (ع) حاجی پیرلو در ارومیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، با بیان اینکه احسان و نیکوکاری یکی از اصول اساسی ارزش ها در جامعه اسلامی است، گفت: در نیمه اول ماه مبارک رمضان ۲۲ بسته معیشتی و ۱۲ بسته پروتئینی بین نیازمندان توزیع شد.

وی ادامه داد: اکثرامواقع توزیع این اقلام در محله هایکم برخوردار ارومیه از جمله حاجی پیرلو، حسین آباد، علی آباد، خیابان مهارت و اسلام آباد است.

نوروزی افزود: طرح یتیم نوازان را نیز هر ماه اجرا میکنیم که در این راستا  17 تا  کارت هدیه 400 هزار تومانی و 12 تا کارت هدیه 500 هزار  تومانی در اسفندماه سال 1401 توزیع شد.

 

وی گفت: این طرح کاملا خودجوش که بدون وابستگی به هیچ نهادی، تنها با کمک های مردمی در حال اجرا است.

نوروزی ادامه داد: طبق آیات قرآن و سیره ائمه(ع) انفاق و کمک به نیازمندان در همه زمان‌ها توصیه شده است، مخصوصا در ماه مبارک رمضان که ماه مهمانی خداست و خداوند وعده داده که پاداش کارهای خیر به بهترین نحو جبران خواهد شد.

وی گفت:  با توجه به حاکمیت جو معنوی در این ماه رغبت انسان به کارهای خیر چند برابر میشود و بیشتر تمایل دارد تا خود را به واسطه خدمت به بندگان خدا، به خدا نزدیک کند.

رابط خواهران کانون فرهنگی و هنری محبّان امّ ابیها(س) ارومیه ادامه داد: به برکت ایام رمضان، کمک‌های خداپسندانه تاثیرات معنوی بسیار خوبی در هر دو طرف دارد و چه بسیار انسانهایی که امروز نیازمند بوده و با خاطره خوش دریافت کمک‌های خالص همنوع خود، در آینده جز افراد خیّر خواهند شد.

پایان پیام/ 566