برگزاری محافل انس با قرآن کریم در جنوب کرمان

برگزاری محافل انس با قرآن کریم در جنوب کرمان

تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
بهرام مسلمی مهنی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم در شهرستان های جنوب کرمان در حال برگزاری است.

بهرام مسلمی مهنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم در شهرستان های جنوب کرمان در حال برگزاری است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: محفل انس با قرآن کریم در شهرستان های جیرفت، عنبرآباد، منوجان، زهکلوت، کهنوج، قلعه گنج و سایر شهرستان ها با حضور قاریان برجسته کشوری و استانی بین المللی در حال برگزاری است.
وی با اشاره به این مطلب که رمضان بهترین فرصت برای ترویج معارف قرآن کریم است، ابراز کرد: یکی از رویکردهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در ترویج فرهنگ قرآن کریم در این ماه مبارک، برگزاری محافل انس با قرآن کریم است.

مسلمی مهنی اظهار کرد: در کنار برگزاری این محافل نورانی، سرود سلام فرمانده، گروه تواشیح، نغمه های قرآنی به زبان های مختلف و تلاوت های قرآن توسط قاریان ملی و بین المللی اجرا می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان این مطلب که کرسی تلاوت قرآن کریم در چند سال اخیر در جنوب کرمان برگزار شده و مورد استقبال مردم قرار گرفته است، عنوان کرد: این گونه مراسمات معنوی جزء نیازهای فرهنگی شهرستان ها است که می توان در راستای گسترش و ترویج فرهنگ قرآنی نهایت استفاده را از برگزاری آن برد.

پایان پیام/ 586