گام محکم کانون «الزهرا(س)» در تبدیل مسجد به پایگاه قرآنی/ برگزاری دوره های آموزش قرآن ویژه کودکان و نوجوانان

گام محکم کانون «الزهرا(س)» در تبدیل مسجد به پایگاه قرآنی/ برگزاری دوره های آموزش قرآن ویژه کودکان و نوجوانان

تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
حضوری گفت: به منظور تحقق منویات رهبری در تبدیل مساجد به پایگاه های قرآنی، کلاس های آموزش قرآن ویژه کودکان و نوجوانان هر هفته سه روز در کانون فرهنگی هنری «الزهرا(س)» برگزار می شود.

محمد حضوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس،گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری به منظور توسعه فعالیت های قرآنی در مساجد و تبدیل آن به پایگاه های قرآنی، کانون فرهنگی هنری «الزهرا(س)» شهرستان جهرم نیز به نوبه خود برنامه هایی در دست اجرا دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا(س)» جهرم افزود: با توجه به قرار داشتن در ماه مبارک رمضان و توجه بیشتر مومنان به فراگیری قرآن، کلاس های آموزشی قرآن کریم در گروه های مختلف سنی در این کانون فرهنگی هنری برقرار است.

 

وی بیان کرد: کلاس های آموزشی قرآن در این کانون ویژه بچه های مسجد در طول ماه مبارک رمضان ویژه مقاطع سنی سوم ابتدایی تا دوازدهم در حال برگزاری است.

 

حضوری به زمان برگزاری کلاس های قرآنی نیز اشاره و عنوان کرد: این کلاس ها به صورت سه روز در هفته و در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 17 در کانون فرهنگی هنری «الزهرا(س)» برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه کلاس های قرآنی ماه رمضان در این کانون پیشینه بیش از 10 ساله دارد، خاطرنشان کرد: تشکیل حلقه های قرآنی از جمله رویکردهای این کانون فرهنگی هنری در ماه مبارک رمضان بوده که هر سال پذیرای بیش از 500 کودک و نوحوان بوده ایم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا(س)» اظهار کرد: همچنین برگزاری محافل قرآنی، کرسی های تلاوت، جلسات تفسیر قرآن و... از دیگر برنامه های این کانون فرهنگی هنری در طول سال است.

 

پایان پیام/ 691