برگزاری برنامه معنوی اعتکاف رمضانیه در کانون ‌«الزهرا(س)» جهرم

برگزاری برنامه معنوی اعتکاف رمضانیه در کانون ‌«الزهرا(س)» جهرم

تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۲
حضوری از برگزاری مراسم اعتکاف روزهای آخر ماه مبارک رمضان بر اساس سنت نبی مکرم اسلام (ص) در کانون فرهنگی هنری مسجد «الزهرا(س)» جهرم خبر داد.

محمد حضوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: اعتکاف روزهای پایانی ماه مبارک رمضان از جمله سنت‌ های رسول خدا(ص) است و پیامبر(ص) در ۱۰ روز پایانی این ماه مبارک در مسجد معتکف شده و به عبادت می ‌پرداختند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا(س)» جهرم با اشاره به اینکه پیامبر اعظم(ص) در باب اهمیت اعتکاف ماه رمضان ارزش معتکف شدن در ۱۰ روز پایانی ماه رمضان را معادل دو حج و دو عمره می دانند، افزود: امام خمینی(ره) نیز برای اعتکاف ماه رمضان توصیه هایی داشتند که از جمله آن می توان به سخن ایشان اشاره کرد که فرمودند «با فضیلت ترین اوقات اعتکاف ماه رمضان است و برترین ایام ماه رمضان، دهه آخر آن است».

 

وی بیان کرد: بدین منظور و با توجه به اهمیت اعتکاف روزهای پایانی ماه رمضان، بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «الزهرا(س)» نیز مصمم به برگزاری این آیین با حضور پرشور مومنان روزه دار کرده است.

 

حضوری با اشاره به اینکه آیین اعتکاف ماه رمضان در مسجد «الزهرا(س)» ویژه برادران برنامه ریزی شده است، عنوان کرد: آخرین مهلت نام نویسی شرکت در این برنامه معنوی تا 22 فروردین ماه اعلام شده است.

 

وی به زمان برگزاری این آیین نیز اشاره کرد و گفت: برنامه اعتکاف در مسجد «الزهرا(س)» از ۲۳ تا  ۲۵ فروردین ماه برگزار می شود.

پایان پیام/ 691