توزیع بسته های معیشتی به همت کانون فرهنگی و هنری شهید صیاد شیرازی شهرستان نقده

توزیع بسته های معیشتی به همت کانون فرهنگی و هنری شهید صیاد شیرازی شهرستان نقده

تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۲
آقابیگ پور گفت: همزمان با سالروز شهادت صیاد شیرازی بسته های معیشتی به همت کانون فرهنگی و هنری شهید صیاد شیرازی شهرستان نقده تهیه و در بین اقشار کم برخوردار توزیع شد.

رقیه آقابیگ پور، مدیرکانون فرهنگیو هنری شهید صیادشیرازی مسجد باب الحوائج شهرستان نقده، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی گفت: من ارادت خاصی به شهید صیاد شیرازی دارم و به همین دلیل از ابتدای مسئولیتی که در کانون برعهده گرفتم،  اسم گروه جهادی را به اسم مبارک این شهید والامقام گذاشتم و امیدوارم پیرو راه این شهید باشیم.

وی افزود: بیش از 2 هزار نفر در رده های سنی مختلف عضو کانون فرهنگی و هنری شهید صیاد شیرازی بوده و بیشتر اعضا را جوانان ونوجوانان تشکیل میدهند.

آقا بیگ پور ادامه داد: تشکیل گروه‌های سرود و تئاتر برای جوانان، برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی و کلاس‌های تقویتی درسی ریاضی و زبان درفصل تابستان از جمله فعالیت های کانون در حوزه جوانان ونوجوانان است.

وی گفت: همچنین سوگواره یاس نبوی نیز به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه(س) با حضور دختران و بانوان کانون با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام دخت نبی اکرم (ص) به همت کانون فرهنگی هنری شهید صیاد شیرازی در شهرستان نقده برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید صیاد شیرازی نقده افزود: کلاس های قرآن و روخوانی هم در طول سال هر هفته دو روز با حضور فعال اعضا تشکیل میدهیم.

وی در ادامه سخنان خود به فعالیت های ماه رمضان اشاره و گفت: در این کانون یرای افراد نیازمند هم به همت خیرین و اعضای کانون بسته های معشیتی به تعداد 50 بسته تهیه و توزیع شد.

 

وی افزود:  این بسته ها شامل برنج، روغن، ماکارونی بوده و در راستای تدارک برای تهیه و توزیع ادامه دار بسته های معیشتی در عید سعید فطر هم هستیم. 

آقابیگ پور گفت: کمک به نیازمندان در بسیاری از روایات ائمه و در قرآن کریم و حتی توسط شهدا نیز توصیه شده و این کمک اگر در این ماه مبارک صورت گیرد حتما تاثیرات معنوی بیشتری خواهد داشت. و باید پیرو راه شهدا باشیم و این عزیزان را الگو و سرمشق زندگی خود قرار دهیم.

وی برگزاری روزانه جزخوانی قرآن کریم و ویژه برنامه های  افطاری و سحری را از دیگر فعالیت های کانون فرهنگی و هنری شهید صیاد شیرازی شهرستان نقده در ماه رمضان عنوان کرد.

پایان پیام/ 566