کمک های مومنانه بچه های مسجد روستای عباس آباد حلمسر در سفره های نیازمندان قرار گرفت

کمک های مومنانه بچه های مسجد روستای عباس آباد حلمسر در سفره های نیازمندان قرار گرفت

تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۲
کریمی از توزیع اطعام علوی برای رونق بخشیدن به سفره های افطار و سحر نیازمندان روستای عباس آباد حلمسر به همت بچه های مسجد جامع خبر داد و گفت: همچنین تعداد ۴۰بسته معیشتی به ارزش هر بسته یک میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

حمزه کریمی-مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت زهرا(س) مسجد جامع روستای عباس آباد حلمسر شهرستان میاندورود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران ضمن تشریح فعالیت های فرهنگی، قرآنی و عام المنفعه این کانون در ماه مبارک رمضان به ویژه در شب های قدر، اظهار کرد: قالب فعالیت های این کانون با محوریت کودکان، نوجوانان و جوانان برنامه ریزی و اجرایی می شود.

 

وی از برپایی محفل انس با دعوت از قاریان ممتاز قرآن کریم از جمله قاریان نوجوان خبر داد و گفت: مردم روستای عباس آباد حلمسر استقبال چشمگیری از محافل قرآنی دارند و قدردان این همراهی اهالی روستا هستیم.

کریمی با بیان اینکه بانوان این روستا روزانه در ماه مبارک رمضان با حضور در مسجد جلسات قرائت قرآن دارند، افزود: روزانه این بانوان یک جزء از کتاب آسمانی قرآن را به قرائت می کنند.

وی در ادامه سخنانش به اجرای طرح اطعام علوی؛ وعده سحری به همت بچه های مسجد جامع حلمسر اشاره کرد و گفت: در این طرح خانواده های نیازمند از وعده افطار و سحر بهره مند می شوند.

کریمی با بیان اینکه تعداد ۴۰ افطاری ساده شامل پنیر،خرما،سبزی،فرنی،آش و نان بین خانواده های نیازمند توزیع شد، یاد آورشد: همچنین تعداد ۳۰ بسته معیشتی شامل مواد شوینده،روغن،قند،سویا،ماکارونی،رب،خرما و حبوبات، به ارزش تقریبی هر بسته یک میلیون تومان تهیه و در اختیار جامعه هدف قرار داده شد.

وی با بیان اینکه هر شب با حضور نمازگزاران بعد از افطار قرائت قرآن در مسجد جامع دائر است، اذعان کرد: فعالیت های این کانون با محوریت امام جماعت مسجد با همراهی هیات فرهنگی مذهبی علمدار و پایگاه مقاومت بسیج شهدای حلمسر برگزار می شود.

کریمی یادآورشد:‌مراسم شب های قدر نیز با حضور اهالی این روستا همانند سنوات گذشته برگزار می شود.

 

پایان پیام/ 286